[ID] kino azjatyckie

Data: 2012-01-07 10:01:35
Autor: kajus44
[ID] kino azjatyckie
Radek D wrote:
Film pewnie nie starszy niż 5-7 lat. Jakiś młody Azjata platonicznie
kocha się w sąsiadce. Podsłuchuje jak ona spotyka się z facetami.
Na końcu ona umawia się z jakimś gościem, który próbuje ją
zgwałcić/pobić - sąsiad nie wytrzymuje i jej pomaga obronić się.
Na koniec ona urządza dla niego "seans" tak by mógł dalej ją
podglądać. Film raczej utrzymany w konwencji komedii lub romansu, a
nie thillera.
Przepraszam za chaos w opisie ale tylko tyle jestem w stanie sobie
przypomnieć.

WIEM,WIEM!!!!!!!! PIERWSZY RAZ COÅš WIEM!!!!!11111jeden
Ale to na 99% tylko, bo nie oglądałem do końca.

Film to: "Man, woman and the Wall"
http://www.imdb.com/title/tt1236242/

Data: 2012-01-07 10:11:18
Autor: Radek D
[ID] kino azjatyckie
WIEM,WIEM!!!!!!!! PIERWSZY RAZ COÅš WIEM!!!!!11111jeden
Ale to na 99% tylko, bo nie oglądałem do końca.

Tak to ten film ;-)

Dzięki bardzo!

Data: 2012-01-07 19:26:54
Autor: kajus44
[ID] kino azjatyckie
Radek D wrote:
WIEM,WIEM!!!!!!!! PIERWSZY RAZ COÅš WIEM!!!!!11111jeden
Ale to na 99% tylko, bo nie oglądałem do końca.

Tak to ten film ;-)
Dzięki bardzo!

Nie ma za co, cieszę się, że udało mi się pomóc :)

http://tinyurl.com/42eeo9c

[ID] kino azjatyckie