kino domowe - glosniki

Data: 2010-02-03 14:39:38
Autor: kamil
kino domowe - glosniki

"m" <fake@fake.pl> wrote in message news:20100203153519.08a3c004fake.pl...
witam,
prosze o wytlumaczenie jak podlaczyc glosniki 5.1 do komputera.
Szczegol jest taki, ze to nie beda glosniki komputerowe.
Interesuje mnie cos tego typu:
http://www.megamedia.pl/zestaw-glosnikow-kina-domowego-canton-movie-60-cx..php?off=0
Bede kupowal wszystko dopiero za pare miesiecy, ale teraz przeprowadzam
remont mieszkania i musze wiedziec gdzie w podlodze puscic kable
i jakiego typu, zeby pozniej to podlaczyc. Nie wiem jakimi kablami
i co z czym trzeba polaczyc z karta dzwiekowa w komputerze.
Komputer bedzie jedynym zrodlem sygnalu. Nie zamierzam nigdy
podlaczac zadnych zewnetrznych odtwarzaczy dvd, blue-ray, wiez itd.

Amplituner, ktory zdekoduje sygnal 5.1 wliczyles w cene? Bo samo podlaczenie tych glosnikow do wyjsc karty nic bez wzmacniacza tez nie da.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-03 15:45:47
Autor: m
kino domowe - glosniki
On Wed, 3 Feb 2010 14:39:38 -0000
"kamil" <kamil@spam.com> wrote:

> [...]

Amplituner, ktory zdekoduje sygnal 5.1 wliczyles w cene? Bo samo
podlaczenie tych glosnikow do wyjsc karty nic bez wzmacniacza tez nie

Czyli jesli dobrze rozumiem to wyglda tak:
Z karty dzwiekowej w komputerze zlaczem spdif puszczam
pojdynczy swiatlowod do amplitunera. Z amplitunera wychodzi
6 miedzianych kabli glosnikowych do poszczegolnych glosnikow, tak?

Data: 2010-02-03 14:54:07
Autor: kamil
kino domowe - glosniki
"m" <fake@fake.pl> wrote in message news:20100203154547.5de693a6fake.pl...

[...]

Dokladnie w ten sposob.

Jesli puszczasz przewody pod podloga i w scianach, rob to w plastikowych elastycznych rurkach. Gdyby trzeba bylo jakis kabel wymieniac, nie bedziesz musial demolowac polowy mieszkania, tylko po prostu go przepchniesz.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-03 15:50:41
Autor: daro
[...]