kino domowe pytanie

Data: 2009-06-14 10:45:51
Autor: Kot Prezydenta
kino domowe pytanie

Użytkownik "Pablo Puertorican" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:h113qr$bek$1news.onet.pl...
Witam

mam kino domowe sony z którego jesteśmy w sumie zadowoleni. Zauważyłem jednak, że mój ampli (dg 520) automatycznie chodzi w takim trybie, że grają tylko 2 głośniki (te duże).

co to znaczy automatycznie ? automatycznie jeśli odtwarzasz mp3 ?

Czy wszystkie kina domowe tak maja i właśnie tak powinniśmy odtwarzać mp3 słuchać muzy itd ? Czy może powinny grać wszystkie?

A ile kanalów ma mp3 ? 2 czy 5 ? skąd kino ma wiedzieć że nie lubisz muzyki słuchac tak jak została nagrana przez artystę (w pewnym uproszczeniu) czyli stereo ?

kino domowe pytanie