kiszen 3.5

Data: 2011-02-14 23:12:58
Autor: -
kiszen 3.5
?witm,
czy wszystkie kieszenie sata 3,5" musza byc zasilane z zasilacza czy sa podlaczane tylkoprzez USB bez zasilacza zewnetrznego?

Data: 2011-02-14 23:24:34
Autor: BartekK
kiszen 3.5
W dniu 2011-02-14 23:12, - pisze:
?witm,
czy wszystkie kieszenie sata 3,5" musza byc zasilane z zasilacza
Tak

Data: 2011-02-15 12:20:44
Autor: Latet
kiszen 3.5
czy wszystkie kieszenie sata 3,5" musza byc zasilane z zasilacza
Tak

Żaden dysk 3"5 nie ruszy na samym prądzie z USB. Potrzeba mu znacznie więcej. Nie jest jednak powiedziane, ze ten dodatkowy prąd musi płynąć z zewnętrznego zasilacza. Równie dobrze z wewnętrznego zasilacza peceta - wyprowadzony kabelkiem na zewnątrz obudowy. No, ale to trochę nie na temat odpowiedź. Chcę tylko przypomnieć, że nie potrzeba żadnej kieszeni, aby w miarę wygodnie podłączać przez SATA dysk 3"5 na zewnątrz obudowy.

latet

Data: 2011-02-15 20:49:46
Autor: -
kiszen 3.5
> [...]
Nie jest jednak powiedziane, ze ten dodatkowy prąd musi płynąć z zewnętrznego zasilacza. Równie dobrze z wewnętrznego zasilacza peceta - wyprowadzony kabelkiem na zewnątrz obudowy. No, ale to trochę nie na temat odpowiedź. Chcę tylko przypomnieć, że nie potrzeba żadnej kieszeni, aby w miarę wygodnie podłączać przez SATA dysk 3"5 na zewnątrz obudowy.

chodzi o podlaczenie do komputera przenosnego, wiec w gre chyb jedynie usb wchodzi,

kiszen 3.5