kit hamulcy tarczowych - wymiana

Data: 2011-04-28 07:22:16
Autor: kamil/Endurorider.pl
kit hamulcy tarczowych - wymiana

Użytkownik "G" <grzechu902_USUNTO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipa3rq$rrg$1inews.gazeta.pl...
Witam, chciałbym troche unowocześnic swoj lowcostowy rower (Giant Escaper) i mam zapytanie czy takie hamulce
http://allegro.pl/hamulce-tektro-novela-aluminiowe-na-caly-rower-i1566028208.html da się do każdego (konkretnie mojego) roweru
zamontować niezbyt mocno kombinując.
Czy ktoś montował u siebie podobne zestawy?

1. Osoba pisząca opis tej aukcji to głąb po prostu i ja bym od niego nic nie kupił - dał ciała po całości z jedną kwestią.
2. Sprawdź czy masz mocowanie hamulca tarczowego w:
    - ramie
    - widelcu
    - piastach
3. Kup BB 7