kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?

Data: 2011-12-09 20:42:58
Autor: mx
kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?
Mam Ci ja mc w Citi, rozliczną przez lata 17-tego, spłata w b.m. do 12-tego, ok. 1500 czekało na poniedziałek, zgodnie z ostatnim wyciągiem. Zmieniłem niedawno rozliczenie na 8-ego. Dziś pierwszy wyciąg i łup obuchem w łeb. W poniedziałek nic spłacać nie muszę, ale policzyli 53,13 odsetek, opłaty za brak minimalnej spłaty łaskawie nie naliczyli, a takowej też nie było. Jakim cudem tak to wykombinowali? Zadłużenie było, ale szansy jego spłaty już nie dali.
Oczywiście reklamacja złożona, z szansą na sukces.

Pzdr.

Data: 2011-12-13 18:28:38
Autor: mx
[...]

ZERO zainteresowania? No cóż sam muszę kontynuować.
Dziś została naliczona kolejna opłata 25 zł za monit listowny. Poprzednio wykrakałem - brak spłaty kwoty minimalnej. Dzwonię znowu i ta cipka z citi wpiera mi, że wyraziłem na to zgodę, mogą odsłuchać. Ja, że zgoda była na skrócenie jednego okresu rozl. o 9 dni i o żadnych opłatach mowy nie było. Teraz ja proszę o nagranie, to ona, że nie może odsłuchać i trzeba złożyć reklamację. To składam, wtedy ona, że wyjątkowo można wnioskować o zwrot tej opłaty. Teraz czekam na decyzję banku w obydwu sprawach.

Dlaczego nikt o tym nie pisał? Kompromitacja grupy! Na jaki ch.... ja wszystkie posty czytam? ;)
W mBanku było jak trzeba, 3 minuty, 5 zł i okres wydłużony o 28 dni. W citi skrócony (wydłużyć nie da się) i 78,13 zł w plecy (a kop w dupę).

A może ktoś wie, skąd ta kwota 53,13? Poprzedni wyciąg z 17.11 na kwotę 1574,61 i spłata do 12.12.
Obecny z 8.12 na kwotę 2007,99 w tym 53,13 odsetek i spłata do 2.01. Jest też:
"W tym kwota zaległa z poprzednich okresów (do natychmiastowej spłaty) 53,85"
Roczne oprocentowanie 24%

Może tak, za 52 dni, od 17.10?
1574,61*0,24*52/365=53,84? Kwota podobna do odsetek, ale jakby to samo co do natychmiastowej spłaty?
Pzdr. mx

Data: 2011-12-13 18:36:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?

"mx" <@mx1@os.pl@> jc820a$b26$1@inews.gazeta.pl

W mBanku było jak trzeba, 3 minuty, 5 zł i okres wydłużony o 28 dni. W citi skrócony (wydłużyć nie da się) i 78,13 zł w plecy (a kop w dupę).

Mnie wydłużyli -- w połowie roku 2007. :)

IMO Citi zwróci ci wszelkie opłaty. :)
Jak na razie nie ma tam problemów chyba nikt z nas. :)

Data: 2011-12-13 18:56:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?

"Eneuel Leszek Ciszewski" jc82t4$e0t$1@inews.gazeta.pl

[...]

  7. Sławomir Sikora (Citi Handlowy) 308 tys. mies.

  http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/szokujace-zarobki-prezesow-srednio-dostaja-365-tysiecy-miesiecznie_217745.html

Data: 2011-12-15 19:12:15
Autor: mx
[...]

Na dziś masz 50% racji. Mam zwrot 25 PLN, 53,13 nadal na minusie. Dzięki za słowa otuchy.

Data: 2011-12-16 11:29:16
Autor: MrMrooz
mx <@mx1@os.pl@> napisał(a): ...
> IMO Citi zwróci ci wszelkie opłaty. :)
> Jak na razie nie ma tam problemów chyba nikt z nas. :)

Na dziś masz 50% racji. Mam zwrot 25 PLN, 53,13 nadal na minusie. Dzięki za słowa otuchy.
Chyba coś około 32% raczej :-) (25/(25+53,13))

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-01-08 17:52:00
Autor: mx
> [...]

słowa otuchy.

Chyba coś około 32% raczej :-) (25/(25+53,13))

Kolejne rozliczenie zwrotu nie ma. Cipka, no może Citka, albo Ciwka, mówi, że dyspozycja zwrotu była, ale karta była zablokowana w chwili jak SYSTEM chciał zwrócić i nie dało się. Co to była za blokada niewiadomo. Dała sobie jeszcze dwa dni robocze na zwrot. O Komforcie też pamiętała, 4%+12% (=1/2 ze standardowych 24%).

Data: 2012-01-08 21:15:45
Autor: Lukasz
kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?
Mam podobną sytuację.
Też ostatnio zmieniłem dzień generowania wyciągu i na wyciągu wygenerowanym w nowym dniu widze jakieś odsetki. Reklamacja złożona. Daj znać jak u Ciebie skończyła się ta sprawa
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-01-10 17:39:39
Autor: mx
[...]

Też ostatnio zmieniłem dzień generowania wyciągu i na wyciągu wygenerowanym w nowym dniu widzę jakieś odsetki. Reklamacja złożona. Daj znać jak u Ciebie skończyła się ta sprawa

Yes, yes, yes.

Wszystko zwrócone co do grosza. Ale następnym razem spłacę wszystko przed nową datą wyciągu nie patrząc na ostatni wyciąg ze starą datą.

Data: 2012-01-11 21:27:11
Autor: Lukasz
kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?
U mnie poszło całkiem szybko. 3 dni po złożeniu reklamacji zadzwoniła miła Pani z Banku przepraszając, za wprowadzenie w błąd przez konsultanta, za niesłuszne z związku z tym naliczenie odsetek i za niesłusznie naliczoną opłatę za monit listowny (a o tym ostatnim w momencie pisania reklamacji jeszcze nie wiedziałem). Wszystko zwrócili.
Przy okazji powiedziała, że przy zmianie dnia generowania trzeba spłacić wszystko ze starego wyciągu, przed wygenerowaniem się nowego wyciągu w nowym dniu. Ale o tym nie poinformowano mnie w momencie zmiany dlatego reklamacja była tylko formalnością.