kk DB i premia Merlin.pl

Data: 2009-10-16 20:32:08
Autor: RobertS
kk DB i premia Merlin.pl
jestem klientem MErlina (ostatnio coraz mniej aktywnym, bo drogo sie zrobilo), ale skoro bank oferowal karte + 50 zł to wypelnilem formularz;

oddzwonili w wybranym przeze mnie terminie i wyliczyli zdolnosc dla kk na 12kzł, "to moze pan sobie wybrac karte srebrna lub zlota" ;-)

umowilem sie na druga rozmowe (musialem przygotowac dane dot. zatrudnienia), kolo zadzwonil, odpowiedzialem na szereg pytan (glownie niefinansowych) okreslilem, ze wystarczy mi karta silver z limitem w wysokosci ok. 1/2 proponowanego i.....scoring powiedzial NIE

co ciekawe jestem ich klientem (kredyt hipo), ale na kk sobie nie zasluzylem, widac latwiej dostac kredyt hipo na 0,5kkzl niz kk z limitem 5kzl...

RobertS

kk DB i premia Merlin.pl