kk citi

Data: 2009-07-29 21:20:52
Autor: Ra
kk citi
ciekawy jestem że citi jakoś regularnie monitoruje bik i dostał info o próbie wyrobienia karty w aliorze. Dostałem pismo, jak być może wiele innych osób, chociaż nie jest to ani rocznica ani nic o podwyższeniu limitu co może utrudnić mi staranie się o jakąś inną kk. Obecnego limitu AFAIR ani razu nie wykorzystałem

Data: 2009-07-29 21:36:53
Autor: MK
kk citi
"Ra" <aa@aa.com> wrote in message news:h4q78m$2lk$1node2.news.atman.pl...
ciekawy jestem że citi jakoś regularnie monitoruje bik i dostał info o

Citi co 3 m-ce sprawdza BIK. Sa to tzw. zapytania monitorujace.

MK

Data: 2009-07-29 23:05:20
Autor: Marcin Lubojański
kk citi
Ra wrote:
[...]

Mi też teraz podwyższyli a o nic innego sie nie starałem...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-07-30 00:09:40
Autor: RobertS
kk citi

Mi też teraz podwyższyli a o nic innego sie nie starałem...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański

a ja się starałem (i dostałem) i citi mi limitu nie podwyzszyl (nie zalezy mi na wyzszym), jak widac nie ma reguly

RobertS

Data: 2009-07-30 21:43:19
Autor: Mithos
kk citi
RobertS pisze:
a ja się starałem (i dostałem) i citi mi limitu nie podwyzszyl (nie zalezy mi na wyzszym), jak widac nie ma reguly

Mi też nic nie podwyższyli ale u mnie dla tej karty nie ma już przyszłości, więc mocno mi to wisi.

--
Mithos

Data: 2009-07-30 13:54:07
Autor: Piotr Sawinski
kk citi
Ra wrote:
[...]

Z ciekawosci zerknalem do CitiOnline, zwlaszcza ze okres konczyl sie jakos 2-3 dni temu i widze, ze tez mam podniesiony limit. O nic nie prosilem...

Piotr Sawinski

Data: 2009-07-30 12:25:32
Autor: Sinus
kk citi
Piotr Sawinski <newsgroup@sawinski.org> napisał(a):
Z ciekawosci zerknalem do CitiOnline, zwlaszcza ze okres konczyl sie jakos 2-3 dni temu i widze, ze tez mam podniesiony limit. O nic nie prosilem...

Dokładnie to samo miałem 2 dni temu. Limit podniesiony o 50%.

--
Sinus

Data: 2009-07-30 14:05:05
Autor: sereq
kk citi

Użytkownik "Piotr Sawinski" <newsgroup@sawinski.org> napisał w wiadomości news:h4s1l7$v1o$1news.dialog.net.pl...
Ra wrote:
[...]

mi też podwyższyli, ale myślałem szczerze mówiąc, że wynika to z faktu że obecny limit jest wykorzystany prawie na maxa... a tu widac jakaś szersza akcja.

sq

Data: 2009-07-30 05:24:57
Autor: Jarek Andrzejewski
kk citi
On Jul 30, 2:05 pm, "sereq" <pio...@postBEZTEGO.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr Sawinski" <newsgr...@sawinski.org> napisał w wiadomościnews:h4s1l7$v1o$1news.dialog.net.pl...

mi też podwyższyli, ale myślałem szczerze mówiąc, że wynika to z faktu że
obecny limit jest wykorzystany prawie na maxa... a tu widac jakaś szersza
akcja.

U mnie też wzrosło (o 40%) i też się o to nie starałem.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-07-30 12:53:53
Autor: Olgierd
kk citi
Dnia Thu, 30 Jul 2009 05:24:57 -0700, Jarek Andrzejewski napisał(a):

[...]

Citi regularnie, klientom, którzy się o to nie starają, podwyższa limit. Mi w tym miesiącu nie urosło. Inna sprawa, że ostatnio korzystam tylko do przelewów, zaś z 2 kart dodatkowych na bieżąco wykorzystywana jest jedna tylko.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-30 23:45:51
Autor: Jarek Andrzejewski
kk citi
On Jul 30, 2:53 pm, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> U mnie też wzrosło (o 40%) i też się o to nie starałem.

Citi regularnie, klientom, którzy się o to nie starają, podwyższa limit.

nie wiem, jaka jest "reguła", ale kartę mam od listopada 2008 i
podnieśli mi limit pierwszy raz.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-07-31 08:58:50
Autor: Cavallino
kk citi
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:

nie wiem, jaka jest "reguła", ale kartę mam od listopada 2008 i
podnieśli mi limit pierwszy raz.

A mi wcale nie podnieśli, mimo że się o to pytałem, kartę mam dwa miesiące dłużej.

Data: 2009-07-31 07:56:07
Autor: Wojciech Bancer
kk citi
On 2009-07-31, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

nie wiem, jaka jest "reguła", ale kartę mam od listopada 2008 i
podnieśli mi limit pierwszy raz.

A mi wcale nie podnieśli, mimo że się o to pytałem, kartę mam dwa miesiące dłużej.

Pewnie dlatego, że się spytałeś :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-30 21:02:18
Autor: Marcin
kk citi

Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:h4q78m$2lk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mi tez podniesli niedawno drugi raz. Tym razem
bylo to juz zdecydowanie 'za duzo' wiec zadzwonilem
i w ciagu 2 dni sie zmniejszyl do tylu ile chcialem.
Nie wiem jak z uaktualnieniem w BIK bo nie sprawdzalem.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-07-30 21:41:12
Autor: corner
kk citi
A nie wiecie czy Citi prowadził ostatnio jakąś szeroką kampanię telefoniczną? Bo dzwonili do mnie, ale nie odebrałem. Drugi raz już nie zadzwonili. Mam u nich kartę kredytową i nie mam długów ;-).

Data: 2009-07-31 07:38:10
Autor: Filip Lach
kk citi
corner <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał(a):
A nie wiecie czy Citi prowadził ostatnio jakąś szeroką kampanię telefoniczną? Bo dzwonili do mnie, ale nie odebrałem. Drugi raz już nie zadzwonili. Mam u nich kartę kredytową i nie mam długów ;-).

Zdaje się, że ruszyła nowa akcja sprzedaży kredytów gotówkowych.
Były jakieś artykuły w prasie, jakoby Handlowy miał nadpłynność i ruszyło
wciskanie ;-)

Data: 2009-07-31 13:35:30
Autor: pI
kk citi
Thu, 30 Jul 2009 21:41:12 +0200, na pl.biznes.banki, corner napisał(a):

A nie wiecie czy Citi prowadził ostatnio jakąś szeroką kampanię telefoniczną? Bo dzwonili do mnie, ale nie odebrałem. Drugi raz już nie zadzwonili. Mam u nich kartę kredytową i nie mam długów ;-).

Do mnie dzwonili dwa razy, bo też za pierwszym razem nie udało mi się odebrać. Ale jak się okazało z niczym interesującym - jakaś super mega limitowana oferta ubezpieczeń na życie, tylko na telefon, gdzie trzeba się było już zdecydować, nie znając żadnych konkretów. Podziękowałem ;)

--
pI

kk citi