kk citi

Data: 2009-07-30 21:02:18
Autor: Marcin
kk citi

Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:h4q78m$2lk$1node2.news.atman.pl...
ciekawy jestem że citi jakoś regularnie monitoruje bik i dostał info o próbie wyrobienia karty w aliorze. Dostałem pismo, jak być może wiele innych osób, chociaż nie jest to ani rocznica ani nic o podwyższeniu limitu co może utrudnić mi staranie się o jakąś inną kk. Obecnego limitu AFAIR ani razu nie wykorzystałem

Mi tez podniesli niedawno drugi raz. Tym razem
bylo to juz zdecydowanie 'za duzo' wiec zadzwonilem
i w ciagu 2 dni sie zmniejszyl do tylu ile chcialem.
Nie wiem jak z uaktualnieniem w BIK bo nie sprawdzalem.

Pozdrawiam,
Marcin

kk citi