kk citi - lista blokad

Data: 2010-02-23 14:15:32
Autor: MD
kk citi - lista blokad
Jak zawsze Citi zrobił prowizorkę, albo coś co wygląda jak prowizorka.
Wczoraj blokada miała nazwę firmy która zablokowała pieniądze, dziś ta sama blokada "MEMO POSTED DEBIT" - czyli wiedzą, ale ukrywają?
Jakoś dziwnie np. mBank może mieć poprawne informacje, a do tego np. SMSem informować o blokadzie - to samo w Citi działa tak, że SMS jest, ale nie zawsze za to zawsze bez infomacji kto dokonał blokady - czy oni na prawdę mają taki dziadoski system informatyczny, czy czynnik białkowy jest zbyt mało wynagradzany?
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-02-25 19:20:29
Autor: filip lach
kk citi - lista blokad
MD pisze:
[...]
Mnie się blokady dopiero dziś pojawiły. Oczywiście wszystkie jako "Memo Posted Debit" i numery kart. Dodam, że widać tam blokady z początku lutego!

Data: 2010-03-12 12:11:08
Autor: MrMrooz
kk citi - lista blokad
filip lach <filip6198@gazeta.pl> napisał(a):
Mnie się blokady dopiero dziś pojawiły. Oczywiście wszystkie jako "Memo Posted Debit" i numery kart. Dodam, że widać tam blokady z początku lutego!
A ja mam jedną jako nie Memo Posted Debit :-) - wpłatę - widnieje jako OAO038
MERCHANT.

I ze zdziwieniem dziś zauważyłem, że przelew wysłany rano z mBanku jest już
widoczny w systemie - jako blokada na plus. I co najważniejsze - powiększa
saldo dostępne!

OIDP, wcześniej nie było to tak widoczne, ale może się mylę? Ktoś pamieta czy
saldo dostępne powiększało się w dniu przelewu czy dopiero następnego dnia?

Pozdrawiam
Michał M

--

kk citi - lista blokad