Data: 2010-10-01 08:47:59 | |
Autor: brum | |
kk - gdzie | |
dobre rano
czy moze ktos polecic - z wlasnego doswiadczenia - bank, ktory spelni kryteria w zakresie kk: - visa - wydanie i wznowienie bez oplat - karta dodatkowa wydanie i wznowienie bez oplat lub z niska oplata - podglad do transakcji przez net - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji - inne warunki nieistotne z uszanowaniem, zeppo |
|
Data: 2010-10-01 00:09:02 | |
Autor: krzysztofsf | |
kk - gdzie | |
On 1 Paź, 08:47, "brum" <brumb...@onet.eu> wrote:
dobre rano Citibank - z tym, ze bezplatnosc wznowienia trzeba negocjowac przed jego terminem - mi przyznali przy stosunkowo niskich obrotach i z niewysokim limitem zwolnieniowym - Limit liczony lacznie z sumy wydatkow karta glowna i dodatkowa. |
|
Data: 2010-10-01 00:26:29 | |
Autor: gkafel | |
kk - gdzie | |
On 1 Paź, 09:09, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
On 1 Paź, 08:47, "brum" <brumb...@onet.eu> wrote: Jesli chodzi o obsluge klienta (w tym w reakcja na reklamacje) to z doswiadczenia zgadzam sie co do propozycji Citi. Poza tym, bezplatnosc chyba ostatnio dalo sie zalatwic przez zalozenie u nich konta. Jesli sie tego nie chce robic, to tak jak wspomnial przedmowca - nalezy od czasu do czasu z nimi ponegocjowac. Br, gk |
|
Data: 2010-10-01 09:20:16 | |
Autor: Piotr K. | |
kk - gdzie | |
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:9d67d09e-2974-4297-9f6c-2d2d73fc9479i3g2000yql.googlegroups.com... On 1 Paź, 08:47, "brum" <brumb...@onet.eu> wrote: dobre rano Citibank - z tym, ze bezplatnosc wznowienia trzeba negocjowac przed jego terminem - mi przyznali przy stosunkowo niskich obrotach i z niewysokim limitem zwolnieniowym - Limit liczony lacznie z sumy wydatkow karta glowna i dodatkowa. Mi po 2 latach przyznali bezpłatne automatyczne wznowienia przy wydatkach 3500,00PLN na rok. (mam tylko kartę główną). Reklamacji nigdy nie składałem, więc nie wiem. dziejek7 |
|
Data: 2010-10-02 11:13:55 | |
Autor: wiatrak | |
kk - gdzie | |
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:9d67d09e-2974-4297-9f6c- Citibank - z tym, ze bezplatnosc wznowienia trzeba negocjowac przed jego terminem - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Nawet nie trzeba negocjować. Bezpłatna na zawsze. https://www.online.citibank.pl/retail/blue/files/karty/Regulamin_promocji_Karta_Jubileuszowa.pdf wiatrak |
|
Data: 2010-10-01 07:19:09 | |
Autor: xbartx | |
kk - gdzie | |
Dnia Fri, 01 Oct 2010 08:47:59 +0200, brum napisaĹ(a):
dobre rano KIS z opena -- xbartx |
|
Data: 2010-10-01 00:53:24 | |
Autor: gkafel | |
kk - gdzie | |
> - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji - inne warunki nieistotne KIS z opena Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi. Ma za to pewno inne zalety. Kiedys chcialem zamknac rachunek ich karty w regulaminowym terminie 30 dni, po miesiacu wystapilem o zaswiadczenie o jej zamknieciu (50 pln) i dostalem pismo w ktorym bylo napisane, ze konto zostanie zamkniete ale dopiero za kolejne poltora miesiaca... Open tlumaczyl ze sie nie da szybciej, system informatyczny nie pozwala, procedury wewnetrzne... A mnie zalezalo na czasie - bo wstrzymywalo uruchomienie kredytu hipotecznego... Sporo nerwow kosztuja takie sytuacje. Udalo sie dopiero po pisemnej reklamacji (zredagowanej z pomoca rzecznika praw konsumentow). Zero przeprosin ze strony Opena. Br, gk |
|
Data: 2010-10-01 19:21:15 | |
Autor: xbartx | |
kk - gdzie | |
Dnia Fri, 01 Oct 2010 00:53:24 -0700, gkafel napisaĹ(a):
Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi. ZauwaĹź, Ĺźe jest to TwĂłj pojedynczy przypadek a wnioski wysuwasz bardzo mocno ogĂłlne. Na tej zasadzie mogÄ powiedzieÄ, Ĺźe np samochody firmy X sÄ do kitu, bo miaĹem jeden i mi siÄ popsuĹ. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2010-10-01 12:40:19 | |
Autor: Tomek z Wawy | |
kk - gdzie | |
On 1 Paź, 21:21, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi. To i tak bez znaczenia, bo kolega chciał Vise, a Open daje wyłącznie MasterCardy z PayPassem. |
|
Data: 2010-10-01 13:04:47 | |
Autor: gkafel | |
kk - gdzie | |
> Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi. Chyba nie namawiasz mnie do tego żebym mówił że samochód X jest dobry skoro mi się zepsuł i nie jestem z niego zadowolony? ;) Ale masz rację. Opinia jest moja, dotyczy moich doświadczeń - wniosek można było zdefiniować inaczej. pzdr, gk |
|
Data: 2010-10-02 18:41:00 | |
Autor: xbartx | |
kk - gdzie | |
Dnia Fri, 01 Oct 2010 13:04:47 -0700, gkafel napisaĹ(a):
Ale masz racjÄ. Opinia jest moja, dotyczy moich doĹwiadczeĹ - wniosek Wiesz to jest teĹź tak, Ĺźe kaĹźdy bank czy tam w ogĂłle instytucja, jeĹźeli z niÄ jesteĹ dĹuĹźej, coraz dĹuĹźej, w koĹcu kiedyĹ Ci podpadnie, czasami sÄ to drobne wpadki a czasami rzeczy duĹźo bardziej powaĹźne i zazwyczaj z zadowolonego klienta zmieniasz siÄ w sekundÄ w przeciwnika fanatyka ;) -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2010-10-06 21:10:09 | |
Autor: brum | |
kk - gdzie | |
dziekuje Wszystkim za odpowiedzi
|
|