kk - gdzie

Data: 2010-10-01 08:47:59
Autor: brum
kk - gdzie
dobre rano

czy moze ktos polecic - z wlasnego doswiadczenia - bank, ktory spelni kryteria w zakresie kk:
- visa
- wydanie i wznowienie bez oplat
- karta dodatkowa wydanie i wznowienie bez oplat lub z niska oplata
- podglad do transakcji przez net
- dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji
- inne warunki nieistotne

z uszanowaniem, zeppo

Data: 2010-10-01 00:09:02
Autor: krzysztofsf
kk - gdzie
On 1 Paź, 08:47, "brum" <brumb...@onet.eu> wrote:
[...]

Citibank - z tym, ze bezplatnosc wznowienia trzeba negocjowac przed
jego terminem - mi przyznali przy stosunkowo niskich obrotach i z
niewysokim limitem zwolnieniowym - Limit liczony lacznie z sumy
wydatkow karta glowna i dodatkowa.

Data: 2010-10-01 00:26:29
Autor: gkafel
kk - gdzie
On 1 Paź, 09:09, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

jego terminem - mi przyznali przy stosunkowo niskich obrotach i z
niewysokim limitem zwolnieniowym - Limit liczony lacznie z sumy

Jesli chodzi o obsluge klienta (w tym w reakcja na reklamacje) to z
doswiadczenia zgadzam sie co do propozycji Citi.
Poza tym, bezplatnosc chyba ostatnio dalo sie zalatwic przez zalozenie
u nich konta. Jesli sie tego nie chce robic, to tak jak wspomnial
przedmowca - nalezy od czasu do czasu z nimi ponegocjowac.

Br,
gk

Data: 2010-10-01 09:20:16
Autor: Piotr K.
kk - gdzie

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:9d67d09e-2974-4297-9f6c-2d2d73fc9479i3g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Mi po 2 latach przyznali bezpłatne automatyczne wznowienia przy wydatkach 3500,00PLN na rok. (mam tylko kartę główną).
Reklamacji nigdy nie składałem, więc nie wiem.

dziejek7

Data: 2010-10-02 11:13:55
Autor: wiatrak
kk - gdzie

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:9d67d09e-2974-4297-9f6c-
Citibank - z tym, ze bezplatnosc wznowienia trzeba negocjowac przed
jego terminem -

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nawet nie trzeba negocjować. Bezpłatna na zawsze.

https://www.online.citibank.pl/retail/blue/files/karty/Regulamin_promocji_Karta_Jubileuszowa.pdf

wiatrak

Data: 2010-10-01 00:53:24
Autor: gkafel
kk - gdzie
> - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji - inne warunki nieistotne

KIS z opena

Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi.
Ma za to pewno inne zalety.
Kiedys chcialem zamknac rachunek ich karty w regulaminowym terminie 30
dni, po miesiacu wystapilem o zaswiadczenie o jej zamknieciu (50 pln)
i dostalem pismo w ktorym bylo napisane, ze konto zostanie zamkniete
ale dopiero za kolejne poltora miesiaca... Open tlumaczyl ze sie nie
da szybciej, system informatyczny nie pozwala, procedury wewnetrzne...
A mnie zalezalo na czasie - bo wstrzymywalo uruchomienie kredytu
hipotecznego...
Sporo nerwow kosztuja takie sytuacje. Udalo sie dopiero po pisemnej
reklamacji (zredagowanej z pomoca rzecznika praw konsumentow). Zero
przeprosin ze strony Opena.

Br,
gk

Data: 2010-10-01 19:21:15
Autor: xbartx
kk - gdzie
Dnia Fri, 01 Oct 2010 00:53:24 -0700, gkafel napisał(a):

Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi.

Zauważ, że jest to Twój pojedynczy przypadek a wnioski wysuwasz bardzo mocno ogólne. Na tej zasadzie mogę powiedzieć, że np samochody firmy X są do kitu, bo miałem jeden i mi się popsuł.

Data: 2010-10-01 12:40:19
Autor: Tomek z Wawy
kk - gdzie
On 1 Paź, 21:21, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

> [...]

mocno ogólne. Na tej zasadzie mogę powiedzieć, że np samochody firmy X są
do kitu, bo miałem jeden i mi się popsuł.

To i tak bez znaczenia, bo kolega chciał Vise, a Open daje wyłącznie
MasterCardy z PayPassem.

Data: 2010-10-01 13:04:47
Autor: gkafel
kk - gdzie
> [...]

mocno ogólne. Na tej zasadzie mogę powiedzieć, że np samochody firmy X są
do kitu, bo miałem jeden i mi się popsuł.

Chyba nie namawiasz mnie do tego żebym mówił że samochód X jest dobry
skoro mi się zepsuł i nie jestem z niego zadowolony?
;)

Ale masz rację. Opinia jest moja, dotyczy moich doświadczeń - wniosek
można było zdefiniować inaczej.

pzdr, gk

Data: 2010-10-02 18:41:00
Autor: xbartx
kk - gdzie
Dnia Fri, 01 Oct 2010 13:04:47 -0700, gkafel napisał(a):

Ale masz rację. Opinia jest moja, dotyczy moich doświadczeń - wniosek
można było zdefiniować inaczej.

Wiesz to jest też tak, że każdy bank czy tam w ogóle instytucja, jeżeli z nią jesteś dłużej, coraz dłużej, w końcu kiedyś Ci podpadnie, czasami są to drobne wpadki a czasami rzeczy dużo bardziej poważne i zazwyczaj z zadowolonego klienta zmieniasz się w sekundę w przeciwnika fanatyka ;)

Data: 2010-10-06 21:10:09
Autor: brum
kk - gdzie
dziekuje Wszystkim za odpowiedzi