Data: 2010-10-01 07:19:09 | |
Autor: xbartx | |
kk - gdzie | |
Dnia Fri, 01 Oct 2010 08:47:59 +0200, brum napisał(a):
dobre rano KIS z opena -- xbartx |
|
Data: 2010-10-01 00:53:24 | |
Autor: gkafel | |
kk - gdzie | |
> - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji - inne warunki nieistotne KIS z opena Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi. Ma za to pewno inne zalety. Kiedys chcialem zamknac rachunek ich karty w regulaminowym terminie 30 dni, po miesiacu wystapilem o zaswiadczenie o jej zamknieciu (50 pln) i dostalem pismo w ktorym bylo napisane, ze konto zostanie zamkniete ale dopiero za kolejne poltora miesiaca... Open tlumaczyl ze sie nie da szybciej, system informatyczny nie pozwala, procedury wewnetrzne... A mnie zalezalo na czasie - bo wstrzymywalo uruchomienie kredytu hipotecznego... Sporo nerwow kosztuja takie sytuacje. Udalo sie dopiero po pisemnej reklamacji (zredagowanej z pomoca rzecznika praw konsumentow). Zero przeprosin ze strony Opena. Br, gk |
|
Data: 2010-10-01 19:21:15 | |
Autor: xbartx | |
kk - gdzie | |
Dnia Fri, 01 Oct 2010 00:53:24 -0700, gkafel napisał(a):
Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi. Zauważ, że jest to Twój pojedynczy przypadek a wnioski wysuwasz bardzo mocno ogólne. Na tej zasadzie mogę powiedzieć, że np samochody firmy X są do kitu, bo miałem jeden i mi się popsuł. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2010-10-01 12:40:19 | |
Autor: Tomek z Wawy | |
kk - gdzie | |
On 1 Pa¼, 21:21, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi. To i tak bez znaczenia, bo kolega chcia³ Vise, a Open daje wy³±cznie MasterCardy z PayPassem. |
|
Data: 2010-10-01 13:04:47 | |
Autor: gkafel | |
kk - gdzie | |
> Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi. Chyba nie namawiasz mnie do tego ¿ebym mówi³ ¿e samochód X jest dobry skoro mi siê zepsu³ i nie jestem z niego zadowolony? ;) Ale masz racjê. Opinia jest moja, dotyczy moich do¶wiadczeñ - wniosek mo¿na by³o zdefiniowaæ inaczej. pzdr, gk |
|
Data: 2010-10-02 18:41:00 | |
Autor: xbartx | |
kk - gdzie | |
Dnia Fri, 01 Oct 2010 13:04:47 -0700, gkafel napisał(a):
Ale masz rację. Opinia jest moja, dotyczy moich doświadczeń - wniosek Wiesz to jest też tak, że każdy bank czy tam w ogóle instytucja, jeżeli z nią jesteś dłużej, coraz dłużej, w końcu kiedyś Ci podpadnie, czasami są to drobne wpadki a czasami rzeczy dużo bardziej poważne i zazwyczaj z zadowolonego klienta zmieniasz się w sekundę w przeciwnika fanatyka ;) -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2010-10-06 21:10:09 | |
Autor: brum | |
kk - gdzie | |
dziekuje Wszystkim za odpowiedzi
|
|