kk - gdzie

Data: 2010-10-01 07:19:09
Autor: xbartx
kk - gdzie
Dnia Fri, 01 Oct 2010 08:47:59 +0200, brum napisał(a):

dobre rano

czy moze ktos polecic - z wlasnego doswiadczenia - bank, ktory spelni
kryteria w zakresie kk:
- visa
- wydanie i wznowienie bez oplat
- karta dodatkowa wydanie i wznowienie bez oplat lub z niska oplata -
podglad do transakcji przez net
- dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji - inne warunki nieistotne

z uszanowaniem, zeppo

KIS z opena

--
xbartx

Data: 2010-10-01 00:53:24
Autor: gkafel
kk - gdzie
> - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji - inne warunki nieistotne

KIS z opena

Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi.
Ma za to pewno inne zalety.
Kiedys chcialem zamknac rachunek ich karty w regulaminowym terminie 30
dni, po miesiacu wystapilem o zaswiadczenie o jej zamknieciu (50 pln)
i dostalem pismo w ktorym bylo napisane, ze konto zostanie zamkniete
ale dopiero za kolejne poltora miesiaca... Open tlumaczyl ze sie nie
da szybciej, system informatyczny nie pozwala, procedury wewnetrzne...
A mnie zalezalo na czasie - bo wstrzymywalo uruchomienie kredytu
hipotecznego...
Sporo nerwow kosztuja takie sytuacje. Udalo sie dopiero po pisemnej
reklamacji (zredagowanej z pomoca rzecznika praw konsumentow). Zero
przeprosin ze strony Opena.

Br,
gk

Data: 2010-10-01 19:21:15
Autor: xbartx
kk - gdzie
Dnia Fri, 01 Oct 2010 00:53:24 -0700, gkafel napisał(a):

Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi.

Zauważ, że jest to Twój pojedynczy przypadek a wnioski wysuwasz bardzo mocno ogólne. Na tej zasadzie mogę powiedzieć, że np samochody firmy X są do kitu, bo miałem jeden i mi się popsuł.

Data: 2010-10-01 12:40:19
Autor: Tomek z Wawy
kk - gdzie
On 1 Pa¼, 21:21, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

> Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi.

Zauwa¿, ¿e jest to Twój pojedynczy przypadek a wnioski wysuwasz bardzo
mocno ogólne. Na tej zasadzie mogê powiedzieæ, ¿e np samochody firmy X s±
do kitu, bo mia³em jeden i mi siê popsu³.

To i tak bez znaczenia, bo kolega chcia³ Vise, a Open daje wy³±cznie
MasterCardy z PayPassem.

Data: 2010-10-01 13:04:47
Autor: gkafel
kk - gdzie
> [...]

mocno ogólne. Na tej zasadzie mogê powiedzieæ, ¿e np samochody firmy X s±
do kitu, bo mia³em jeden i mi siê popsu³.

Chyba nie namawiasz mnie do tego ¿ebym mówi³ ¿e samochód X jest dobry
skoro mi siê zepsu³ i nie jestem z niego zadowolony?
;)

Ale masz racjê. Opinia jest moja, dotyczy moich do¶wiadczeñ - wniosek
mo¿na by³o zdefiniowaæ inaczej.

pzdr, gk

Data: 2010-10-02 18:41:00
Autor: xbartx
kk - gdzie
Dnia Fri, 01 Oct 2010 13:04:47 -0700, gkafel napisał(a):

Ale masz rację. Opinia jest moja, dotyczy moich doświadczeń - wniosek
można było zdefiniować inaczej.

Wiesz to jest też tak, że każdy bank czy tam w ogóle instytucja, jeżeli z nią jesteś dłużej, coraz dłużej, w końcu kiedyś Ci podpadnie, czasami są to drobne wpadki a czasami rzeczy dużo bardziej poważne i zazwyczaj z zadowolonego klienta zmieniasz się w sekundę w przeciwnika fanatyka ;)

Data: 2010-10-06 21:10:09
Autor: brum
kk - gdzie
dziekuje Wszystkim za odpowiedzi