kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?

Data: 2010-03-18 13:49:16
Autor: juntam
kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?
jak w temacie
powód: utrata przez kartę jej podstawowej funkcjonalności :-)

jeszcze klient

Data: 2010-03-18 06:04:44
Autor: Erazmus
On 18 Mar, 13:49, "juntam" <jun...@USUN.TOgazeta.pl> wrote:
jak w temacie
powód: utrata przez kartę jej podstawowej funkcjonalności :-)

Mam ofertę bezpłatnego Golda z BM  i  się chyba skuszę na rok a potem
zobaczymy co będzie ciekawego na rynku.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-18 20:20:42
Autor: scholastyk
kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?

Mam ofertę bezpłatnego Golda z BM  i  się chyba skuszę na rok a potem
zobaczymy co będzie ciekawego na rynku.

Ja się skusiłem na bezpłatnego (przez 3 lata) Golda w DB.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-03-18 23:50:16
Autor: p piotr
kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?
> zobaczymy co będzie ciekawego na rynku.
> Ja się skusiłem na bezpłatnego (przez 3 lata) Golda w DB.

Pozdrawiam
scholastyk

tam są przelewy z KK, ale czy w gp ?

Data: 2010-03-19 09:41:48
Autor: scholastyk
kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?

tam są przelewy z KK, ale czy w gp ?

Podobno są przelewy z KK ale z poziomu bankowości internetowej nie widzę takiej opcji (może przez telefon?).
Ale na pewno traktowane są jak transakcje gotówkowe, więc żadna rewelacja.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-03-18 13:54:42
Autor: MarekZ
Użytkownik "juntam" <juntam@USUN.TOgazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnt869$ja4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
jak w temacie
powód: utrata przez kartę jej podstawowej funkcjonalności :-)

jeszcze klient

Ja się nigdzie nie wybieram, bo nie ma gdzie. Zmieniłem okres rozliczeniowy na zaczynający się 25-go dnia miesiąca (skraca się jeden z okresów rozliczeniowych). Przed 31 marca spłacam całość, a następnie przelewam całość. Następnego dnia lub jak już wyjdzie odpowiednia sesja Elixir tego samego, zastrzegam kartę i koniec historii.

Data: 2010-03-18 16:20:55
Autor: Piotr
> [...]

Ja się nigdzie nie wybieram, bo nie ma gdzie. Zmieniłem okres rozliczeniowy na zaczynający się 25-go dnia miesiąca (skraca się jeden z okresów rozliczeniowych). Przed 31 marca spłacam całość, a następnie przelewam całość. Następnego dnia lub jak już wyjdzie odpowiednia sesja Elixir tego samego, zastrzegam kartę i koniec historii.

Ja również nigdzie się nie przenoszę, mam kk mbanku i mi wystarczy. Natomiast kk
Getin już zastrzegłem kilka dni temu i w oddziale usilnie mi wciskali, że
likwidacja karty może nastąpić tylko w momencie całkowitej spłaty zadłużenia. Z
czym się nie zgadzałem, a pracownik banku potwierdził to telefonicznie z ich
centrala, że to ja mam rację tyle tylko, że całkowita spłata zadłużenia musi być
wykonana w ciągu 30 dni od wypowiedzenia, czy to prawda ?

Data: 2010-03-18 16:43:09
Autor: RobertS
[...]

Tak, ale jakie to ma znaczenie, przecież bank nie musi wiedzieć jakie jest zadłużenie na karcie w momencie
jej zastrzeżenia.

Poza tym nawet gdyby zastrzegli niespłaconą kartę to i tak musisz spłacić obciążenia jakie się pojawią na jej rachunku...

RobertS

Data: 2010-03-18 16:50:30
Autor: MarekZ
Użytkownik "Piotr" <p_piotrWYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.00000a7e.4ba244d7@newsgate.onet.pl...

centrala, że to ja mam rację tyle tylko, że całkowita spłata zadłużenia musi być
wykonana w ciągu 30 dni od wypowiedzenia, czy to prawda ?

Trudno mi powiedzieć ale raczej nieprawda. W mBanku zrobiłem podobnie: transakcje w ostatnim dniu aktywności karty, zastrzeżenie, złożyłem nawet wypowiedzenie umowy, na którym było napisane że w momencie jego składania zadłużenie winno być spłacone albo stanie się wymagalne w chwili otrzymania przez bank wypowiedzenia (z czym się nie mogłem do końca zgodzić). Normalnie wygenerował się kolejny wyciąg i spłaciłem w ostatnim dniu g-p. Jednakże co wymyśli Getin trudno powiedzieć, ja kartę Getinu zamierzam po prostu zastrzec telefonicznie w Polcardzie, a samą umowę wypowiem w późniejszym terminie. Przypuszczam, że od takiej zastrzeżonej karty nie naliczy się obowiązkowe ubezpieczenie oraz oplata. Upewnię się zresztą w oddziale wykonując ostatni przelew.

kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?