kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?

Data: 2010-03-18 06:04:44
Autor: Erazmus
kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?
On 18 Mar, 13:49, "juntam" <jun...@USUN.TOgazeta.pl> wrote:
jak w temacie
powód: utrata przez kartę jej podstawowej funkcjonalności :-)

Mam ofertę bezpłatnego Golda z BM  i  się chyba skuszę na rok a potem
zobaczymy co będzie ciekawego na rynku.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-18 20:20:42
Autor: scholastyk
kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?

Mam ofertę bezpłatnego Golda z BM  i  się chyba skuszę na rok a potem
zobaczymy co będzie ciekawego na rynku.

Ja się skusiłem na bezpłatnego (przez 3 lata) Golda w DB.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-03-18 23:50:16
Autor: p piotr
kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?
> zobaczymy co będzie ciekawego na rynku.
> Ja się skusiłem na bezpłatnego (przez 3 lata) Golda w DB.

Pozdrawiam
scholastyk

tam są przelewy z KK, ale czy w gp ?

Data: 2010-03-19 09:41:48
Autor: scholastyk
kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?

tam są przelewy z KK, ale czy w gp ?

Podobno są przelewy z KK ale z poziomu bankowości internetowej nie widzę takiej opcji (może przez telefon?).
Ale na pewno traktowane są jak transakcje gotówkowe, więc żadna rewelacja.

Pozdrawiam
scholastyk

--

kk getin - dokąd idziecie od 1 kwietnia?