kk i paypass w Polbanku?!

Data: 2010-02-25 10:02:11
Autor: RobertS
kk i paypass w Polbanku?!
czy transakcje wykonane paypassem wliczają się do limitu (36) transakcji zwalniających z oplaty za kk?

RobertS

Data: 2010-02-25 01:26:53
Autor: krzysztofsf
kk i paypass w Polbanku?!
On 25 Lut, 10:02, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
czy transakcje wykonane paypassem wliczają się do limitu (36) transakcji
zwalniających z oplaty za kk?

RobertS

Sprawdz na wyciagu - na kolejnych podaja il jeszcze transakcji brakuje
do zwolnienia z oplaty za biezacy okres

Data: 2010-02-25 10:31:24
Autor: RobertS
kk i paypass w Polbanku?!

Sprawdz na wyciagu - na kolejnych podaja il jeszcze transakcji brakuje
do zwolnienia z oplaty za biezacy okres

sprawdzilem i.....na jednym mialem 13, na nastepnym 3 chociaz wykonalem 11 transakcji (w tym jedna pp)...wyglada na to, ze sie nie liczą

RobertS

Data: 2010-02-25 11:49:44
Autor: Valdi
kk i paypass w Polbanku?!
"RobertS" news:hm5g1g$it6$1opal.icpnet.pl

sprawdzilem i.....na jednym mialem 13, na nastepnym 3 chociaz wykonalem
11 transakcji (w tym jedna pp)...wyglada na to, ze sie nie liczą

IMHO trochę głupkowata ta ich polityka liczenia transakcji kartowych...

Data: 2010-02-25 12:03:36
Autor: Robert Kois
kk i paypass w Polbanku?!
Dnia Thu, 25 Feb 2010 11:49:44 +0100, Valdi napisał(a):

sprawdzilem i.....na jednym mialem 13, na nastepnym 3 chociaz wykonalem
11 transakcji (w tym jedna pp)...wyglada na to, ze sie nie liczą
IMHO trochę głupkowata ta ich polityka liczenia transakcji kartowych...

Z punktu widzenia klienta świetna. Łatwo wypełnić warunek zwolnienia z
opłat. No bo powiedzmy sobie szczerze dla kogoś normalnie korzystające go z
karty 36 transakcji rocznie (albo 60) to jest nic. --
Kojer

Data: 2010-02-25 13:36:18
Autor: RobertS
kk i paypass w Polbanku?!

Z punktu widzenia klienta świetna. Łatwo wypełnić warunek zwolnienia z
opłat. No bo powiedzmy sobie szczerze dla kogoś normalnie korzystające go z
karty 36 transakcji rocznie (albo 60) to jest nic.
ale ta polityka nie zachęca do korzystania z paypassa...

RobertS

Data: 2010-02-25 04:46:20
Autor: Krzysiek
kk i paypass w Polbanku?!
On 25 Lut, 13:36, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

ale ta polityka nie zachęca do korzystania z paypassa...

ale jeżeli ktoś i tak uzyska zwolnienie z opłaty to nie ma to dla
niego znaczenia.
Inaczej byłoby gdyby wszędzie przyjmowali płatności kartami pay-pass
wtedy trzeba by juz wykonać
odpowiednią ilość transakcji powyżej jakiejś tam kwoty.

Data: 2010-02-25 12:56:34
Autor: Olgierd
kk i paypass w Polbanku?!
Dnia Thu, 25 Feb 2010 13:36:18 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

Ale w zasadzie chyba co innego ma zachęcać do korzystania z tego bajeru?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-02-25 05:42:59
Autor: Erazmus
kk i paypass w Polbanku?!
On 25 Lut, 13:56, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> ale ta polityka nie zachęca do korzystania z paypassa...

Ale w zasadzie chyba co innego ma zachęcać do korzystania z tego bajeru?

Paypass jest to bezużyteczny bajer z którego na pewno zrezygnuje w
następnym roku . Szkoda mi 15 zł na opłatę roczną skoro praktycznie
dalej nie ma gdzie nią płacić .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-25 15:28:08
Autor: RobertS
kk i paypass w Polbanku?!

Paypass jest to bezużyteczny bajer z którego na pewno zrezygnuje w
następnym roku . Szkoda mi 15 zł na opłatę roczną skoro praktycznie
dalej nie ma gdzie nią płacić .

dokładnie, te 15 zł można lepiej "zainwestować"

RobertS

Data: 2010-02-26 00:02:51
Autor: MK
kk i paypass w Polbanku?!
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hm61ds$15fg$1opal.icpnet.pl...

Paypass jest to bezużyteczny bajer z którego na pewno zrezygnuje w
następnym roku . Szkoda mi 15 zł na opłatę roczną skoro praktycznie
dalej nie ma gdzie nią płacić .

dokładnie, te 15 zł można lepiej "zainwestować"

Ja tam  nie narzekam. Place ja w internecie, o ile transakcja nie przekracza 50 pln. Nie musze sie obawiac, ze jak dane wyciekna to zrobia mu duze kuku :). Do tego moge placic w sklepiku, ktory mam w biurowcu, moge poprosic kogos zeby mi cos kupil, daje karte i juz :).

MK

Data: 2010-02-25 14:38:46
Autor: RobertS
kk i paypass w Polbanku?!

Ale w zasadzie chyba co innego ma zachęcać do korzystania z tego bajeru?

ten "bajer" mam, ale zero zachęty aby z niego korzystac...bo co to za przyjemnosc za kazdym razem wyjasniac, ze chce sie TYM zaplacic i jak akceptant ma przyjąć płatność ;-/

RobertS

Data: 2010-02-26 12:24:20
Autor: xbartx
kk i paypass w Polbanku?!
Dnia Thu, 25 Feb 2010 13:36:18 +0100, RobertS napisał(a):

ale ta polityka nie zachęca do korzystania z paypassa...

Na razie nie ma za bardzo gdzie korzystać, więc po co niby ma zachęcać ;)

Data: 2010-03-01 01:25:45
Autor: Erazmus
kk i paypass w Polbanku?!
On 25 Lut, 10:02, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
czy transakcje wykonane paypassem wliczają się do limitu (36) transakcji
zwalniających z oplaty za kk?

Informacja potwierdzona przez mojego bankiera - tylko transakcje kartą
główna wliczają się do limitu 36 transakcji.

--
pozdrawiam,
Erazmus

kk i paypass w Polbanku?!