kk polbank [chwalę]

Data: 2010-02-18 22:50:06
Autor: Ra
kk polbank [chwalę]
muszę pochwalić tą kartę, bardzo dobre przeliczniki dla walut, przy dużych kwotach zakupów różnica u znajomych wyszła > 2tys

wybieranie kasy debetówką mbanku w $ to kurs bodajże 3.45 ale dla visy electron bankomat pobierał jeszcze extra prowizję

co do pakietu ubezpieczeń to z winy generali nie skorzysłem z wizyty u lekarza, ale na plus polbank próbował później skontaktować się ze mną

miałem jeszcze opóźnienie bagażu o 20h i opóźnienie przylotu o 8h ale tego ubezpieczenie chyba nie obejmuje

kk polbank [chwalę]