kk polbanku era

Data: 2010-01-25 00:09:04
Autor: PP
kk polbanku era
hej!

polbank ma calkiem fajna kk wydawana wspolnie z era gsm. Pare pytan:

- czy dla tej karty mozna zmienic pin w bankomacie?
- czy mozna dla niej ustawic dzienne limity transakcji gotowkowych i bezgotowkowych i zmieniac przez net?
- czy mozna zrezygnowac z wyciagow papierowych i dostawac tylko elektroniczne? jak to dokladniej dziala?
- czy przez net widac blokady na poczet transakcji?
- czy umowa na dostep przez net umowliwia pozniej na jej podstawie np, zaciaganie kredytu, czy jednak by podpisac umowe kredytu gotowkowego trzeba isc do oddzialu?
- na jaka kwote jest bankowy tytul egzekucyjny w umowie karty?

co jeszcze powinienem wiedziec? ;)

warto brak pod uwage cos podobnego w innym banku?

Data: 2010-01-24 15:54:37
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
kk polbanku era
On 25 Sty, 00:09, PP <non...@noname.pl> wrote:
hej!

polbank ma calkiem fajna kk wydawana wspolnie z era gsm. Pare pytan:

- czy dla tej karty mozna zmienic pin w bankomacie?

TAK

- czy mozna dla niej ustawic dzienne limity transakcji gotowkowych i
bezgotowkowych i zmieniac przez net?

nie wiem

- czy mozna zrezygnowac z wyciagow papierowych i dostawac tylko
elektroniczne? jak to dokladniej dziala?

tylko papierowe, w necie praktycznie wyciągi nie istnieją

- czy przez net widac blokady na poczet transakcji?

nie widać, praktycznie w necie mało widać

[...]

Ta karta albo złota jest godna rozważenia.

Data: 2010-01-25 09:46:14
Autor: Robert Kois
kk polbanku era
Dnia Sun, 24 Jan 2010 15:54:37 -0800 (PST), krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
napisał(a):

- czy mozna dla niej ustawic dzienne limity transakcji gotowkowych i
bezgotowkowych i zmieniac przez net?
nie wiem

Limity włąśnie wprowadzili
http://polbankefg.pl/karty-kredytowe/download/regulamin-kart-kredytowych.pdf,
ale ustawiać ich przez sieć się nie da.

- czy mozna zrezygnowac z wyciagow papierowych i dostawac tylko
elektroniczne? jak to dokladniej dziala?
tylko papierowe, w necie praktycznie wyciągi nie istnieją

Mają być odpowiedniki papierowych (mailem już chyba wysyłają), to co jest w
systemie spokojnie wystarcza.

- czy przez net widac blokady na poczet transakcji?
nie widać, praktycznie w necie mało widać

Blokad nie widać, za to opisy transakcji zawierają chyba najwięcej
informacji ze wszystkich banków. Kiedy ostatnio zaglądałeś?

- czy umowa na dostep przez net umowliwia pozniej na jej podstawie np,
zaciaganie kredytu, czy jednak by podpisac umowe kredytu gotowkowego
trzeba isc do oddzialu?
nie wiem

Sama umowa na kartę daje dostęp tylko do danych karty. Pewnie trzeba do
oddziału.

- na jaka kwote jest bankowy tytul egzekucyjny w umowie karty?

Na jakąś kosmicznie dużą (przynajmniej przy goldzie).

--
Kojer

Data: 2010-01-25 20:43:29
Autor: PP
kk polbanku era

- na jaka kwote jest bankowy tytul egzekucyjny w umowie karty?

Na jakąś kosmicznie dużą (przynajmniej przy goldzie).

a przy zwyklej polbank era tez tak jest?

Data: 2010-01-25 20:47:34
Autor: Kamil Jońca
kk polbanku era
PP <noname@noname.pl> writes:

- na jaka kwote jest bankowy tytul egzekucyjny w umowie karty?

Na jakąś kosmicznie dużą (przynajmniej przy goldzie).

a przy zwyklej polbank era tez tak jest?

150 tys.
KJ

--
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-antyszczepionkowca/
Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2010-01-25 20:56:16
Autor: Robert Kois
kk polbanku era
Dnia Mon, 25 Jan 2010 20:47:34 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

- na jaka kwote jest bankowy tytul egzekucyjny w umowie karty?
Na jakąś kosmicznie dużą (przynajmniej przy goldzie).
a przy zwyklej polbank era tez tak jest?
150 tys.

No to tyle samo co przy goldzie (sprawdziłem przed chwilą). Chyba, że to zależy od limitu i mamy takie same ;).

--
Kojer

Data: 2010-01-25 12:06:26
Autor: kjonca
kk polbanku era
On 25 Sty, 20:56, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> 150 tys.

No to tyle samo co przy goldzie (sprawdziłem przed chwilą). Chyba, że to
zależy od limitu i mamy takie same ;).

Przy karcie o której mówię (bo jej nie mam), limit jest 4 KPLN
KJ

Data: 2010-01-26 08:18:02
Autor: Robert Kois
kk polbanku era
Dnia Mon, 25 Jan 2010 12:06:26 -0800 (PST), kjonca napisał(a):

[...]

No to mają stały, niezależny od rodzaju i limitu.

--
Kojer

Data: 2010-01-25 21:25:03
Autor: PP
kk polbanku era

[...]

chyba ich pobieglo, az dziwie sie, ze ktos im to bierze!

Data: 2010-01-25 17:24:11
Autor: Duke
kk polbanku era
krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:

- czy mozna zrezygnowac z wyciagow papierowych i dostawac tylko
elektroniczne? jak to dokladniej dziala?

tylko papierowe, w necie praktycznie wyciągi nie istnieją

Można już zrezygnować z papierowych na rzecz elektronicznych.

- czy przez net widac blokady na poczet transakcji?

nie widać, praktycznie w necie mało widać

Obecnie widać sporo: wyciągi archiwalne, operacje z bieżącego cyklu..., ale blokad jeszcze nie.

kk polbanku era