kk przeniesienie

Data: 2011-02-24 03:29:04
Autor: lakis
kk przeniesienie
Mam takie drobne pytanie gdzie teraz można przenieść kk i gdzie
najkorzystniejsze warunki. Obecnie mam kartę w Citi.

Data: 2011-02-24 12:52:00
Autor: sunwick
kk przeniesienie
no właśnie, allegro rozwiązuje umowę z bzwbk w związku z tym
zastanawiam się gdzie mógłbym przenieść moją ALLEKARTĘ??
najlepiej bez zadnych zaswiadczen od pracodawcy - na podstawie samych
wydruków z KK...

Data: 2011-02-24 12:37:55
Autor: Olgierd
kk przeniesienie
Dnia Thu, 24 Feb 2011 12:52:00 +0100, sunwick napisał(a):

no właśnie, allegro rozwiązuje umowę z bzwbk w związku z tym zastanawiam
się gdzie mógłbym przenieść moją ALLEKARTĘ?? najlepiej bez zadnych
zaswiadczen od pracodawcy - na podstawie samych wydrukĂłw z KK...

Teoretycznie nadal taką procedurę ma Multi. Teoretycznie, ponieważ w praktyce przekonałem się ostatnio, że przeniesienie karty może być bardziej uciążliwe, niż złożenie zwykłego wniosku.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-24 14:54:23
Autor: xbartx
kk przeniesienie
[...]

Na pewno w Mille powinno się udać i może w Polbanku.

--
xbartx

Data: 2011-02-24 21:40:51
Autor: neoniusz
kk przeniesienie
W dniu 11-02-24 15:54, xbartx pisze:
[...]

Fakt, Mille podchodzi bardzo lajtowo do przenosin. Na podstawie zwyklej rybki z mbanku dostalem onegdaj zlotego amexa. A i rybka mbankowa sie ostala.

Data: 2011-02-24 15:51:05
Autor: Bogdan B.
kk przeniesienie
W dniu 2011-02-24 12:52, sunwick pisze:
no właśnie, allegro rozwiązuje umowę z bzwbk w związku z tym
zastanawiam się gdzie mógłbym przenieść moją ALLEKARTĘ??

A jakie jest źródło tej informacji? I czy na pewno chodzi
o kartę kredytową, czy debetową?

Data: 2011-02-24 16:49:28
Autor: sunwick
kk przeniesienie
A jakie jest źródło tej informacji? I czy na pewno chodzi
o kartę kredytową, czy debetową?

mam tylko kredytówke u nich, wczoraj dostałem pisemko ze przeniosa
mnie na visa silver jesli bank laskawie limit mi przedluzy - oraz ze
wspolpraca z allegro wygasa, wiec inny model karty dostane w
listopadzie gdy mi sie skonczy waznosc... oraz moge wypowiedziec karte
- co jest oczywiste bo zawsze moge kiedy chce :)

ciekawe jak z oplatami bedzie...

Data: 2011-02-24 17:37:50
Autor: Bogdan B.
kk przeniesienie
W dniu 2011-02-24 16:49, sunwick pisze:

[...]

Ja w lutym odnowioną kartę dostałem bez takiego "dodatku".
Jeżeli Payback się skończy, to mam zamiar wziąć to:
<http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-mastercard-impresja/>

ciekawe jak z oplatami bedzie...

W nowej taryfie od kwietnia opłaty są praktycznie takie same
dla Allekarty i srebrnych kredytowych:
<http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/taryfa_dla_ciebie_01042011.pdf>

Data: 2011-02-24 18:30:25
Autor: sunwick
kk przeniesienie
[...]

dzieki za info, ale wlasnie mi cos nie pasi bo od jakichs 3 miesiecy w
ogole punkty payback mi nie sa naliczane za ta karte!! myslalem ze to
ma zwiazek z zakonczeniem umowy??

Data: 2011-02-24 18:46:53
Autor: Bogdan B.
kk przeniesienie
W dniu 2011-02-24 18:30, sunwick pisze:

dzieki za info, ale wlasnie mi cos nie pasi bo od jakichs 3 miesiecy w
ogole punkty payback mi nie sa naliczane za ta karte!! myslalem ze to
ma zwiazek z zakonczeniem umowy??

U mnie punkty są naliczane, ostatni raz: 03.02.2011

Data: 2011-02-24 20:00:09
Autor: sunwick
kk przeniesienie

U mnie punkty są naliczane, ostatni raz: 03.02.2011
no to u mnie cos nie halo-od 3 miesiecy nic, ciekawe gdzie mam
reklamowac, allegro, payback czy bzwbk? haha :)

Data: 2011-02-24 16:49:03
Autor:
kk przeniesienie
lakis <mariusz.krzesinski@gmail.com> napisał(a):
Mam takie drobne pytanie gdzie teraz można przenieść kk i gdzie
najkorzystniejsze warunki. Obecnie mam kartę w Citi.

W citi jak wynegocjujesz zwolnienie z opłat (co jest dość łatwe) albo załapiesz się na którąś z promocji to masz jedną z lepszych ofert kk na rynku. --

Data: 2011-02-24 09:04:40
Autor: lakis
kk przeniesienie
On 24 Lut, 17:49, " " <q...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
lakis <mariusz.krzesin...@gmail.com> napisa (a):

> Mam takie drobne pytanie gdzie teraz mo na przenie kk i gdzie
> najkorzystniejsze warunki. Obecnie mam kart w Citi.

W citi jak wynegocjujesz zwolnienie z op at (co jest do atwe) albo
za apiesz si na kt r z promocji to masz jedn z lepszych ofert kk na
rynku.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Może i najlepszą ale drogą i nie dostaję już wydruków tylko mail na
który nigdy nie wyraziłem zgody a tych pinów już nie pamiętam

Data: 2011-02-24 20:58:36
Autor: Ra
kk przeniesienie
W dniu 2011-02-24 17:49, qq96@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

co zależy co kto oczekuje od karty. Dla mnie poza opłacaniem rachunków i bardzo sporadycznie zniżkami w sklepie ta ich karty nie mają nic
Mogła by mieć chociaż stałe zlecenie - rachunki mam co miesiąc takie same

kk przeniesienie