kk przeniesienie

Data: 2011-02-24 16:49:03
Autor:
kk przeniesienie
lakis <mariusz.krzesinski@gmail.com> napisał(a):
Mam takie drobne pytanie gdzie teraz można przenieść kk i gdzie
najkorzystniejsze warunki. Obecnie mam kartę w Citi.

W citi jak wynegocjujesz zwolnienie z opłat (co jest dość łatwe) albo załapiesz się na którąś z promocji to masz jedną z lepszych ofert kk na rynku. --

Data: 2011-02-24 09:04:40
Autor: lakis
kk przeniesienie
On 24 Lut, 17:49, " " <q...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
lakis <mariusz.krzesin...@gmail.com> napisa (a):

> Mam takie drobne pytanie gdzie teraz mo na przenie kk i gdzie
> najkorzystniejsze warunki. Obecnie mam kart w Citi.

W citi jak wynegocjujesz zwolnienie z op at (co jest do atwe) albo
za apiesz si na kt r z promocji to masz jedn z lepszych ofert kk na
rynku.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Może i najlepszą ale drogą i nie dostaję już wydruków tylko mail na
który nigdy nie wyraziłem zgody a tych pinów już nie pamiętam

Data: 2011-02-24 20:58:36
Autor: Ra
kk przeniesienie
W dniu 2011-02-24 17:49, qq96@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

co zależy co kto oczekuje od karty. Dla mnie poza opłacaniem rachunków i bardzo sporadycznie zniżkami w sklepie ta ich karty nie mają nic
Mogła by mieć chociaż stałe zlecenie - rachunki mam co miesiąc takie same

kk przeniesienie