kk w Danii

Data: 2010-07-31 23:15:46
Autor: RobertS
kk w Danii
informacje na bieżąco, byłem tutaj kilka lat temu i......nic sie nie
zmienilo ;-(

do platnosci kartą (zagraniczną) doliczają "kort gebyr"; przy zakupie
paliwa (Statoil) było to równe 2,5%, znajomy chciał zapłacić debetówką
Multi i się nie dało, polbankowa era zadziałała bez problemu ;-)

ciekawy jestem czy w innych punktach ten "kort gebyr" bedzie taki sam
czy moze inny (zalezny od tego ile intercharge placi akceptant)

mam zamiar aktywnie korzystac z kk, do wyplat z bankomatu (oby ich
bylo jak najmniej) mam debetowke (wypukly MC) z Multi

RobertS

kk w Danii