kk w bgz

Data: 2010-03-02 14:11:57
Autor: Homzik
kk w bgz
Karta o dziwo była jeszcze lepsza, gdy dawali Visę, a nie MasterCard.

O tej karcie miałem nawet pisać na grupie ale jakoś ich system
transakcyjny do mnie nie przemawia, a KeepItSimple jest w miare ok,
tylko wlasnie brakuje podgladu online i BOK czynne 9-19 czy jakos tak

Data: 2010-03-03 22:12:19
Autor: PP
kk w bgz
W dniu 2010-03-02 23:11, Homzik pisze:
Karta o dziwo była jeszcze lepsza, gdy dawali Visę, a nie MasterCard.

dlaczego byla lepsza?

O tej karcie miałem nawet pisać na grupie ale jakoś ich system
transakcyjny do mnie nie przemawia, a KeepItSimple jest w miare ok,

co masz na mysli mowiac, ze system do ciebie nie przemawia?

kk w bgz