kk z OF - ktoś ma?

Data: 2009-10-21 14:52:05
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?
ktokolwiek widział? ktokolwiek wie?

właśnie zadzwonił do mnie kolo z Open Finance oferując "najlepszą na rynku kartę zupełnie bez opłat", ale na stronie OF nie mogę znaleźć info na ten temat - czyżby nie było żadnej informacji w sieci na jej temat?

pozdr.
RobertS

Data: 2009-10-21 05:55:56
Autor: Tomek z Wawy
kk z OF - ktoś ma?
On 21 Paź, 14:52, "RobertS" <bo...@post.plusunTO> wrote:

właśnie zadzwonił do mnie kolo z Open Finance oferując "najlepszą na rynku
kartę zupełnie bez opłat", ale na stronie OF nie mogę znaleźć info na ten
temat - czyżby nie było żadnej informacji w sieci na jej temat?

https://www.keepitsimple.pl/

Są wszystkie informacje.

Data: 2009-10-21 13:32:39
Autor: P.
kk z OF - ktoś ma?
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał(a):
https://www.keepitsimple.pl/

Są wszystkie informacje.

Przejrzałem stronę, karta ciekawa ale zastanawiają mnie takie potencjalne "haczyki" w TOiP:
Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN
Opłata za zaświadczenie o stanie zadłużenia i/lub zamknięciu Rachunku Karty 50 PLN
Czy chodzi o wypowiedzenie umowy przez bank czy także o wypowiedzenie przez użytkownika? I czy można zamknąć rachunek karty bez zaświadczenia?
Żeby nie było tak jak w Getinie, gdzie słono płaci się za *zamknięcie* rachunku.

Data: 2009-10-21 06:53:19
Autor: Tomek z Wawy
kk z OF - ktoś ma?
On 21 Paź, 15:32, "P." <unkn_0wn.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN

Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował uzyskać
odpowiedź co on oznacza?

Data: 2009-10-21 16:50:49
Autor: zlotowinfo
kk z OF - ktoś ma?
Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:fb39dbd4-8ddb-46a3-a4b3-7177d7ae10b3p36g2000vbn.googlegroups.com...
On 21 Paź, 15:32, "P." <unkn_0wn.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN

Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował
uzyskać odpowiedź co on oznacza?
można jak z getinem, nie używać

nie patrzałem na ten punkcik
mam w kieszeni ale jeszcze nie aktywną

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-21 17:24:32
Autor: paranoix
kk z OF - ktoś ma?
Tomek z Wawy pisze:
On 21 Paź, 15:32, "P." <unkn_0wn.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN

Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował uzyskać
odpowiedź co on oznacza?

Może gdy bank chce wypowiedzieć umowę w trybie - to wtedy...

Data: 2009-10-21 21:26:43
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN

Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował uzyskać
odpowiedź co on oznacza?

czy te 50 zł nie dotyczy ZAŚWIADCZENIA a nie samego zamknięcia karty?

RobertS

Data: 2009-10-22 09:35:20
Autor: P.
kk z OF - ktoś ma?
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał(a):
Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował uzyskać
odpowiedź co on oznacza?

Dodzwoniłem się dziś wreszcie do infolinii, opłata dotyczy sytuacji gdy to bank wypowiada umowę. Czyli karta przy normalnym użytkowaniu rzeczywiście może być całkowicie darmowa.

Data: 2009-10-22 10:50:14
Autor: xbartx
kk z OF - ktoś ma?
Dnia Thu, 22 Oct 2009 09:35:20 +0000, P. napisał(a):

Dodzwoniłem się dziś wreszcie do infolinii, opłata dotyczy sytuacji gdy
to bank wypowiada umowę. Czyli karta przy normalnym użytkowaniu
rzeczywiście może być całkowicie darmowa.

A w jakiej sytuacji bank może wypowiedzieć umowę? Bo jeżeli jest zapis w stylu "w razie widzi mi się bank może wypowiedzieć umowę" to widzę tutaj niezły pole do popisu co w getinie jest raczej prawie normalne ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-22 11:09:52
Autor: P.
kk z OF - ktoś ma?
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
A w jakiej sytuacji bank może wypowiedzieć umowę?

Według ich regulaminu:

2. Bank może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia tylko z ważnych przyczyn, takich jak: 1) podanie przez Klienta nieprawdziwych danych, 2) zatajenie informacji mających istotny wpływ na ocenę zdolności kredytowej Klienta, 3) brak spłaty dwóch kolejnych Kwot Minimalnych, 4) zaprzestanie prowadzenia przez Bank działalności objętej niniejszym Regulaminem, 5) naruszenie przez Klienta postanowień Umowy lub Regulaminu, 6) utrata zdolności kredytowej Klienta w czasie obowiązywania Umowy.

Bo jeżeli jest zapis w stylu "w razie widzi mi się bank może wypowiedzieć umowę" to widzę tutaj niezłe pole do popisu co w getinie jest raczej prawie normalne ;)

W sumie tylko 4 punktu można by się przyczepić, reszta raczej na dowolne interpretowanie nie pozwala.

Data: 2009-10-22 11:21:27
Autor: xbartx
kk z OF - ktoś ma?
Dnia Thu, 22 Oct 2009 11:09:52 +0000, P. napisał(a):

W sumie tylko 4 punktu można by się przyczepić, reszta raczej na dowolne
interpretowanie nie pozwala.

Ja tam mimo wszystko radził bym na nich uważać, po ostatnich manewrach getinu.

--
xbartx

Data: 2009-10-22 14:52:37
Autor: Paweł
kk z OF - ktoś ma?
xbartx wrote:

[...]

no i ten bankowy tytul egekuzyjny na samym koncu umowy karcianej moze
sie komus odbic czkawka w przypadku zawirowan losowych ;)

Data: 2009-10-22 14:02:56
Autor: witrak()
kk z OF - ktoś ma?
On 2009-10-22 13:09, P. wrote:
[...]

Co więcej, w praktyce ci, co im OF zaproponował kartę, nie podpadają w żadnym układzie pod punkt 2, bo doradca w trakcie składania wniosku o żadne takie informacje nie pytał :-))

witrak()

Data: 2009-10-22 16:39:17
Autor: XYZ
kk z OF - ktoś ma?
W dniu 2009-10-22 13:09, P. pisze:
[...]

[...]
[...]

Przecież na podstawie punktu 6 mogą wypowiedzieć umowę o kartu po zakończeniu lokat... Może o to w tym chodzi. Jak lokaty się będą kończyć to zagrożą zerwaniem umowy o kartę, jeżeli się nie skorzysta z nowej oferty lokat.

Data: 2009-10-23 12:35:29
Autor: witrak()
kk z OF - ktoś ma?
On 2009-10-22 16:39, XYZ wrote:
W dniu 2009-10-22 13:09, P. pisze:
[...]

No to oddam kartę. Nie muszę jej mieć.

Ale rzeczywiście, może to być taki trick.

witrak()

Data: 2009-10-21 18:06:31
Autor: JanKo
kk z OF - ktoś ma?
Agent P. nadaje:
Żeby nie było tak jak w Getinie, gdzie słono płaci się za *zamknięcie*
rachunku.

To JEST karta Getinu a i opłata identyczna.

Data: 2009-10-21 18:13:49
Autor: zlotowinfo
kk z OF - ktoś ma?
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hbnbhu$brh$1inews.gazeta.pl...
Agent P. nadaje:
Żeby nie było tak jak w Getinie, gdzie słono płaci się za *zamknięcie*
rachunku.

To JEST karta Getinu a i opłata identyczna.

w grudniu się z getinem pożegnamy ;p
skończą się promo 10zł

Data: 2009-10-21 19:43:59
Autor: P.
kk z OF - ktoś ma?
JanKo <bez@maila.tu> napisał(a):
To JEST karta Getinu a i opłata identyczna.

Czyli z tą "bezpłatną" kartą OF jest jak z Miriam - niby wszystko ładnie, pięknie a jak się dobrze przyjrzeć to taki ch*** ;)

Data: 2009-10-21 23:37:11
Autor: zlotowinfo
kk z OF - ktoś ma?
Użytkownik "P." <unkn_0wn.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbno9v$4ga$1inews.gazeta.pl...
JanKo <bez@maila.tu> napisał(a):

To JEST karta Getinu a i opłata identyczna.

Czyli z tą "bezpłatną" kartą OF jest jak z Miriam - niby wszystko ładnie,
pięknie a jak się dobrze przyjrzeć to taki ch*** ;)

bezgotówkowy kredyt na zakupy bez opłat przez 2 miesiące?
idealne na wakacje, ferie, urlopy, świąteczne podarunki

Data: 2009-10-21 15:04:03
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

https://www.keepitsimple.pl/

Są wszystkie informacje.

dzięki, tutaj też można poczytać:
http://prnews.pl/hydepark/keep-it-simple-czyli-karta-od-open-finance-w-praktyce-44026.html

poza tym ktoś z Was ma ww. kartę?

mi zaoferowali taką z b.wysokim (jak na mnie) limitem...zobaczymy co będzie dalej, ponoć nie potrzeba żadnych zaświadczeń tylko xero dowodu osobistego

pozdr.
RS

Data: 2009-10-22 09:14:15
Autor: Karol S
kk z OF - ktoś ma?
RobertS pisze:

mi zaoferowali taką z b.wysokim (jak na mnie) limitem...zobaczymy co będzie dalej, ponoć nie potrzeba żadnych zaświadczeń tylko xero dowodu osobistego

Hmmm. Do mnie dzwonili i zaoferowali limit całe 3000. Jak spytałem czy nie dałoby się 5-6 to powiedzieli że nie. Gdzieś czytałem że wyliczają limit na podstawie lokat jakie ma się u nich założone.

Karol

Data: 2009-10-22 09:19:22
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

Hmmm. Do mnie dzwonili i zaoferowali limit całe 3000. Jak spytałem czy nie dałoby się 5-6 to powiedzieli że nie. Gdzieś czytałem że wyliczają limit na podstawie lokat jakie ma się u nich założone.

nie zdradzę żadnej tajemnicy jak się pochwalę, że mam tam lokatę na kwotę 13kzł (6-miesięczna, kapitalizacja codzienna), natomiast zaoferowali mi prawie 2x większy limit...

a co jak ktoś ma lokatę na 100kzł? dostanie kartę z propozycją np. 180-200kzł limitu?

RobertS

Data: 2009-10-22 09:49:01
Autor: paranoix
kk z OF - ktoś ma?

a co jak ktoś ma lokatę na 100kzł? dostanie kartę z propozycją np. 180-200kzł limitu?

Raczej na połowę tego - to z własnego doświadczenia

Data: 2009-10-21 17:23:31
Autor: TomekD
kk z OF - ktoś ma?

Użytkownik "RobertS" <bob75@post.plusunTO> napisał w wiadomości news:245d12e5ac403d95c2db99ad05714f58news.home.net.pl...
[...]

Ma i dzisiaj użył po raz pierwszy :-)
Jedyne co mnie skusiło to, z braku akurat czegoś takiego w portfelu, to bezprowizyjne wypłaty ze wszystkich bankomatów.

Prócz tego co juz napisano - z tego co trudno doczytać poza umową to sztywne (wg. dezinfolini) limity dzienne.
Przy 3kPLN:
- bezgotówkowe 2kPLN
- gotówkowe 1kPLN
- ilość dla operacji bg 50
- ilość dla operacji g 10

TomekD

Data: 2009-10-21 17:30:53
Autor: paranoix
kk z OF - ktoś ma?

Ma i dzisiaj użył po raz pierwszy :-)
Jedyne co mnie skusiło to, z braku akurat czegoś takiego w portfelu, to bezprowizyjne wypłaty ze wszystkich bankomatów.

Bezprowizyjne, ale oprocentowane od momentu wypłaty - rzecz może oczywista dla wyjadaczy, ale koro to Twój pierwszy raz... ;)

Data: 2009-10-21 18:15:22
Autor: zlotowinfo
kk z OF - ktoś ma?
Użytkownik "paranoix" <paranoix83@o2.pl> napisał w wiadomości news:hbn9fe$arp$4news.onet.pl...

[...]

czyli tak jak debet w koncie (kredyt odnawialny)
ale bez opłaty rocznej

Data: 2009-10-21 20:12:57
Autor: TomekD
kk z OF - ktoś ma?

[...]

Masz rację.
Zapis w regulaminie jest tak ładnie sformułowany że umknął mojej uwadze.
Do tej pory nie korzystałem z KK do wypłat z bankomatów, deklaracje OF brzmiały tak pięknie że dałem się nabrać :-(

TomekD

Data: 2009-10-21 20:35:56
Autor: JanKo
kk z OF - ktoś ma?
Agent TomekD nadaje:
Do tej pory nie korzystałem z KK do wypłat z bankomatów, deklaracje
OF brzmiały tak pięknie że dałem się nabrać :-(

Jeśli wypłacisz poniżej 2000 zł i spłacisz dług tego samego dnia to koszt takiej operacji może spaść poniżej 1 zł. Jeśli to "obcy" bankomat to nadal się opłaca ;-)

Data: 2009-10-22 18:15:12
Autor: TomekD
kk z OF - ktoś ma?

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hbnka6$h2h$2inews.gazeta.pl...

Jeśli wypłacisz poniżej 2000 zł i spłacisz dług tego samego dnia to koszt takiej operacji może spaść poniżej 1 zł. Jeśli to "obcy" bankomat to nadal się opłaca ;-)

Eksperyment z KK OF:
- 21.10.2009 wypłata z bankomatu 600 PLN
- 21.10.2009 transakcja bezgotówkowa 38,09 PLN
- 22.10.2009 spłata 600 PLN
w tej chwili widzę na stronie:
- 21.10.2009 wypłata z bankomatu 600 PLN
- 21.10.2009 transakcja bezgotówkowa 38,09 PLN
żadnej informacji o spłacie, obecny stan zadłużenia 38,09 PLN

Ciekawe czy i w jaki sposób naliczą %...

TomekD

Data: 2009-10-22 20:14:45
Autor: Valdi.Pavlack
kk z OF - ktoś ma?
"TomekD" news:hbq0j1$941$1atlantis.news.neostrada.pl

[ciacho]

Ale mnie nakręciłeś tym eksperymentem :] Czekam na informacje jak się sprawa
potoczy tj. czy naliczą jakiś procent czy też nie. No bo jak nie naliczą to
się poważnie zastanowię nad ich ofertą.

Data: 2009-11-17 00:57:29
Autor: TomekD
kk z OF - ktoś ma?

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:hbq64f$l0f$1news.interia.pl...

Ale mnie nakręciłeś tym eksperymentem :] Czekam na informacje jak się sprawa
potoczy tj. czy naliczą jakiś procent czy też nie. No bo jak nie naliczą to
się poważnie zastanowię nad ich ofertą.

Przyszedł pierwszy wyciąg, wypłata gotówkowa spłacona w pełni następnego dnia - odsetek nie ma.
Zobaczymy co będzie za miesiąc...

TomekD

Data: 2009-10-22 20:26:12
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?
[...]

ano naliczą, na kolejnym zestawieniu zobaczysz odsetki

RobertS

Data: 2009-10-23 05:59:20
Autor: xbartx
kk z OF - ktoś ma?
Dnia Thu, 22 Oct 2009 20:26:12 +0200, RobertS napisał(a):

ano naliczą, na kolejnym zestawieniu zobaczysz odsetki

Też tak uważam. Nie naliczyli by tylko w przypadku, gdyby tą kk używać tylko do wypłat gotówki w bankomatach, czyli jest 0 pln zdłużenia pobieram X pln i robię przelew na rachunek karty na X pln, ewentualnie można odsetki dostać za ten jeden lub kilka dnia w zależności jak przelew dojdzie. Rozwiązanie takie sobie, może tylko powiedzmy zabezpiecza nas przed skimingiem, bo dorwą się wtedy do kraty banku. Mają na uwadze dosyć wysokie limity jakie niektórzy dostali dla tych kart, to w sumie pomysł raczej średni aby używać kk jako debetówki z wszystkimi bankomatami darmowymi, to już lepiej dbnet/nordea ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-23 09:28:54
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

[...]

testowałem na sobie z kk AQ - wypłata z bankomatu 0 zł, ale oczywiscie naliczają odsetki

wypłaciłem ww. kartą kasę z bankomatu (0 zł wykorzystanego limitu) i w ten sam dzień spłaciłem zadłużenie (przelew wewn. dotarł od razu), bank mimo wszystko odsetki naliczył, bo...transakcja została rozliczona następnego dnia; złożyłem reklamację i oddali mi te odsetki (całe 10 gr)

RobertS

Data: 2009-10-23 12:05:23
Autor: xbartx
kk z OF - ktoś ma?
Dnia Fri, 23 Oct 2009 09:28:54 +0200, RobertS napisał(a):

[...]

Szkoda takiego zachodu dla wypłacania kasy z bankomatu, owszem jako rezerwa na nieprzewidziane sytuację to jak najbardziej. Ja mimo wszystko trzymałbym się z daleka, ot chociażby, od takich dziwnych zapisów o tych 50 pln.

--
xbartx

Data: 2009-10-23 22:25:04
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

[...]

no pewnie, że szkoda zachodu, ja wypłaciłem przypadkiem, bo pomyliłem karty...

a odnośnie zapisów w regulaminie to zadałem doradcy, który mi kartę zaoferował, kilka pytań:

1. który bank jest wydawcą tej karty?
Wydawcą karty jest Getin Bank, natomiast rachunek i obsługa karty
prowadzona jest przez Noble Bank, z Noble Bankiem podpisuje Pan umowę.

ciekawa sytuacja, no nie?

2. w jakiej sytuacji bank może pobrać 50 zł za pismo wypowiadające
> umowę? czy występuje ona w sytuacji, gdy bank czy klient wypowiadają
> umowę?
Według regulaminu bank może wypowiedzieć umowę z zachowaniem
miesięcznego okresu wypowiedzenia tylko
z waĹźnych przyczyn takich jak:
- podania przez Klienta nieprawdziwych danych,
- zatajenia informacji mających istotny wpływ na ocenę zdolności
kredytowej Klienta, (nie dotyczy to Pana sytuacji, poniewaĹź bank
przyznał limit bez badania zdolności kredytowej)
- braku spłaty dwóch kolejnych Kwot Minimalnych,
- zaprzestania prowadzenia przez Bank działalności objętej niniejszym
Regulaminem,
-  naruszenia przez Klienta postanowień Umowy lub Regulaminu.

wniosek taki, że ryzyko naliczenia ww. opłaty (50 zł) istnieje, ale jest ona na tyle niewysoka, że nie biorę jej pod uwagę; jedna karta z wysokim limitem mi się przyda, zwłaszcza że bank nie wymaga żadnych dokumentów i karta jest bezpłatna bez spełniania jakichkolwiek warunków...

zapytam jeszcze czy jeżeli to klient wypowiada umowę to bank może ww. naliczyć!

3. czy będę otrzymywał papierowe zestawienia transakcji czy informacje o
> transakcjach i spłacie znajdę w internecie (na stronie OF?)
Będzie Pan otrzymywał papierowe zestawienia wszystkich transakcji raz
w miesiącu. Cały czas ma Pan możliwość śledzenia wszystkich transakcji
po zalogowaniu do strefy klienta na stronie www.keepitsimple.pl

4. czy przelew z rachunku kk jest traktowany jak operacja gotĂłwkowa czy
> bezgotĂłwkowa?
Przelew z rachunku traktowany jest jako operacja bezgotĂłwkowa.

RobertS

Data: 2009-10-21 20:57:01
Autor: Valdi.Pavlack
kk z OF - ktoś ma?
"TomekD" news:hbnj3r$cgr$1atlantis.news.neostrada.pl

Masz rację.
Zapis w regulaminie jest tak ładnie sformułowany że umknął mojej uwadze.

Człowiek uczy się przez całe życie - to raczej zaleta niż wada naszej
konstrukcji :)

Do tej pory nie korzystałem z KK do wypłat z bankomatów, deklaracje OF
brzmiały
tak pięknie że dałem się nabrać :-(

Brać KK do wypłat z bankomatów, nawet jeżeli są darmowe to IMHO poroniony
pomysł.
Korzystaj z KK do płatności bezgotówkowych i w odpowiednim terminie spłacaj
to co wydałeś - wtedy masz naprawdę fajne narzędzie w łapce! :)

Data: 2009-10-21 21:29:50
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

[...]

kk i bankomaty - NIE, idealnie kiedy można ustawić limit 0 zł na wypłaty z bankomatu...a wracając do tematu to mnie doradca zaproponował jakiś absurdalnie wysoki limit; ciekawe czy faktycznie tyle mi dadzą czy może jak zobaczą w BIK ile mam kart (trochę się nazbierało, mam w planie pozamykanie większości) to może będzie to koniec kk z OF dla mnie? ;-)

RobertS

Data: 2009-10-22 13:59:22
Autor: witrak()
kk z OF - ktoś ma?
On 2009-10-21 21:29, RobertS wrote:

[...]

Dadzą. Mnie też dali absurdalnie wysoki, choć w BIKu powinno być kart na łączny limit nie mniej niż 35kpln.
moim zdaniem (jak ktoś już napisał) główną zaletą jest możliwość niedbania o stan rachunku "bankomatowego". Jak się weźmie parę stówek z  kk KIS i zleci przelew tego samego dnia wieczorem (na jutro, oczywiście), to opłata wychodzi groszowa, powiedzmy 500*20%/365= 0.27 pln. Oczywiście to zakłada, że się tą kartą nie płaci bezgotówkowo (chyba, że jakiś duuuży zakup)...

witrak()

Data: 2009-10-21 23:48:21
Autor: TomekD
kk z OF - ktoś ma?

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:hbnkd1$7cn$1news.interia.pl...

[...]

Hm, tak się składa że od lat płacę KK, spłacam ją w całości.
W porfelu mam parę złotych na wypadek jakiegoś kataklizmu.

Sporadycznie jednak w naszej rzeczywistości potrzebne bywa kilkaset złotych gotówką.
Nie mam czasu ani ochoty pilnować salda na jakimś rachunku oprocentowanym na 0,001% powiązanym z debetówką.
Kawałek plastiku który umożliwiałby wypłatę kilkuset złotych z jakiegokolwiek bankomatu bez prowizji, z możliwością rozliczenia tych ekscesów raz w miesiącu bez % byłby rozwiązaniem wygodnym.
Nie interesuje mnie jak się to nazywa, może to być KK czy nawet KKG (Karta Klubu Golfowego :-)
Tylko chyba nie za bardzo bank miałby jak na mnie zarobić...
Póki co pozostaje, jak pisał JanKo, spłacić KK od razu po wypłacie gotówki.

TomekD

Data: 2009-10-22 08:51:26
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

Tylko chyba nie za bardzo bank miałby jak na mnie zarobić...
Póki co pozostaje, jak pisał JanKo, spłacić KK od razu po wypłacie gotówki.

TomekD

nawet jak spłacisz w dniu wypłaty to bank i tak naliczy odsetki....chociaż po reklamacji je oddał ;-)

RobertS

Data: 2009-10-22 10:53:54
Autor: Marcepan
kk z OF - ktoś ma?
nawet jak spłacisz w dniu wypłaty to bank i tak naliczy odsetki....chociaż po reklamacji je oddał ;-)

Nawet jak zrobisz wcześniej nadpłatę to całkiem możliwe że zapłacisz  za jeden dzień, zanim się to wszystko przeksięguje... ale na złotówkę jeszcze mnie stać a czasem po co szukać "swojego" bankomatu jak obok jest obcy, też fajny. :-)

Data: 2009-10-22 11:52:40
Autor: Grzegorz Szczepanik
kk z OF - ktoś ma?
TomekD pisze:

[...]

W czasach gdy używałem karty kredytowej w której wypłata z obcego bankomatu była znacznie tańsza niż z karty debetowej (1 vs 4,5) sporadycznie mi się zdarzało wypłacić pieniądze z KK. Przy szybkiej spłacie miało to duży sens.

Pozdrawiam,
Grzegorz Szczepanik

kk z OF - ktoś ma?