kk z OF - ktoś ma?

Data: 2009-10-21 05:55:56
Autor: Tomek z Wawy
kk z OF - ktoś ma?
On 21 Paź, 14:52, "RobertS" <bo...@post.plusunTO> wrote:

właśnie zadzwonił do mnie kolo z Open Finance oferując "najlepszą na rynku
kartę zupełnie bez opłat", ale na stronie OF nie mogę znaleźć info na ten
temat - czyżby nie było żadnej informacji w sieci na jej temat?

https://www.keepitsimple.pl/

Są wszystkie informacje.

Data: 2009-10-21 13:32:39
Autor: P.
kk z OF - ktoś ma?
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał(a):
https://www.keepitsimple.pl/

Są wszystkie informacje.

Przejrzałem stronę, karta ciekawa ale zastanawiają mnie takie potencjalne "haczyki" w TOiP:
Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN
Opłata za zaświadczenie o stanie zadłużenia i/lub zamknięciu Rachunku Karty 50 PLN
Czy chodzi o wypowiedzenie umowy przez bank czy także o wypowiedzenie przez użytkownika? I czy można zamknąć rachunek karty bez zaświadczenia?
Żeby nie było tak jak w Getinie, gdzie słono płaci się za *zamknięcie* rachunku.

Data: 2009-10-21 06:53:19
Autor: Tomek z Wawy
kk z OF - ktoś ma?
On 21 Paź, 15:32, "P." <unkn_0wn.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN

Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował uzyskać
odpowiedź co on oznacza?

Data: 2009-10-21 16:50:49
Autor: zlotowinfo
kk z OF - ktoś ma?
Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:fb39dbd4-8ddb-46a3-a4b3-7177d7ae10b3p36g2000vbn.googlegroups.com...
On 21 Paź, 15:32, "P." <unkn_0wn.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN

Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował
uzyskać odpowiedź co on oznacza?
można jak z getinem, nie używać

nie patrzałem na ten punkcik
mam w kieszeni ale jeszcze nie aktywną

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-21 17:24:32
Autor: paranoix
kk z OF - ktoś ma?
Tomek z Wawy pisze:
On 21 Paź, 15:32, "P." <unkn_0wn.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN

Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował uzyskać
odpowiedź co on oznacza?

Może gdy bank chce wypowiedzieć umowę w trybie - to wtedy...

Data: 2009-10-21 21:26:43
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

Opłata za pismo wypowiadające Umowę 50 PLN

Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował uzyskać
odpowiedź co on oznacza?

czy te 50 zł nie dotyczy ZAŚWIADCZENIA a nie samego zamknięcia karty?

RobertS

Data: 2009-10-22 09:35:20
Autor: P.
kk z OF - ktoś ma?
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał(a):
Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował uzyskać
odpowiedź co on oznacza?

Dodzwoniłem się dziś wreszcie do infolinii, opłata dotyczy sytuacji gdy to bank wypowiada umowę. Czyli karta przy normalnym użytkowaniu rzeczywiście może być całkowicie darmowa.

Data: 2009-10-22 10:50:14
Autor: xbartx
kk z OF - ktoś ma?
Dnia Thu, 22 Oct 2009 09:35:20 +0000, P. napisał(a):

Dodzwoniłem się dziś wreszcie do infolinii, opłata dotyczy sytuacji gdy
to bank wypowiada umowę. Czyli karta przy normalnym użytkowaniu
rzeczywiście może być całkowicie darmowa.

A w jakiej sytuacji bank może wypowiedzieć umowę? Bo jeżeli jest zapis w stylu "w razie widzi mi się bank może wypowiedzieć umowę" to widzę tutaj niezły pole do popisu co w getinie jest raczej prawie normalne ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-22 11:09:52
Autor: P.
kk z OF - ktoś ma?
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
A w jakiej sytuacji bank może wypowiedzieć umowę?

Według ich regulaminu:

2. Bank może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia tylko z ważnych przyczyn, takich jak: 1) podanie przez Klienta nieprawdziwych danych, 2) zatajenie informacji mających istotny wpływ na ocenę zdolności kredytowej Klienta, 3) brak spłaty dwóch kolejnych Kwot Minimalnych, 4) zaprzestanie prowadzenia przez Bank działalności objętej niniejszym Regulaminem, 5) naruszenie przez Klienta postanowień Umowy lub Regulaminu, 6) utrata zdolności kredytowej Klienta w czasie obowiązywania Umowy.

Bo jeżeli jest zapis w stylu "w razie widzi mi się bank może wypowiedzieć umowę" to widzę tutaj niezłe pole do popisu co w getinie jest raczej prawie normalne ;)

W sumie tylko 4 punktu można by się przyczepić, reszta raczej na dowolne interpretowanie nie pozwala.

Data: 2009-10-22 11:21:27
Autor: xbartx
kk z OF - ktoś ma?
Dnia Thu, 22 Oct 2009 11:09:52 +0000, P. napisał(a):

W sumie tylko 4 punktu można by się przyczepić, reszta raczej na dowolne
interpretowanie nie pozwala.

Ja tam mimo wszystko radził bym na nich uważać, po ostatnich manewrach getinu.

--
xbartx

Data: 2009-10-22 14:52:37
Autor: Paweł
kk z OF - ktoś ma?
xbartx wrote:

[...]

no i ten bankowy tytul egekuzyjny na samym koncu umowy karcianej moze
sie komus odbic czkawka w przypadku zawirowan losowych ;)

Data: 2009-10-22 14:02:56
Autor: witrak()
kk z OF - ktoś ma?
On 2009-10-22 13:09, P. wrote:
[...]

Co więcej, w praktyce ci, co im OF zaproponował kartę, nie podpadają w żadnym układzie pod punkt 2, bo doradca w trakcie składania wniosku o żadne takie informacje nie pytał :-))

witrak()

Data: 2009-10-22 16:39:17
Autor: XYZ
kk z OF - ktoś ma?
W dniu 2009-10-22 13:09, P. pisze:
[...]

[...]
[...]

Przecież na podstawie punktu 6 mogą wypowiedzieć umowę o kartu po zakończeniu lokat... Może o to w tym chodzi. Jak lokaty się będą kończyć to zagrożą zerwaniem umowy o kartę, jeżeli się nie skorzysta z nowej oferty lokat.

Data: 2009-10-23 12:35:29
Autor: witrak()
kk z OF - ktoś ma?
On 2009-10-22 16:39, XYZ wrote:
W dniu 2009-10-22 13:09, P. pisze:
[...]

No to oddam kartę. Nie muszę jej mieć.

Ale rzeczywiście, może to być taki trick.

witrak()

Data: 2009-10-21 18:06:31
Autor: JanKo
kk z OF - ktoś ma?
Agent P. nadaje:
Żeby nie było tak jak w Getinie, gdzie słono płaci się za *zamknięcie*
rachunku.

To JEST karta Getinu a i opłata identyczna.

Data: 2009-10-21 18:13:49
Autor: zlotowinfo
kk z OF - ktoś ma?
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hbnbhu$brh$1inews.gazeta.pl...
Agent P. nadaje:
Żeby nie było tak jak w Getinie, gdzie słono płaci się za *zamknięcie*
rachunku.

To JEST karta Getinu a i opłata identyczna.

w grudniu się z getinem pożegnamy ;p
skończą się promo 10zł

Data: 2009-10-21 19:43:59
Autor: P.
kk z OF - ktoś ma?
JanKo <bez@maila.tu> napisał(a):
To JEST karta Getinu a i opłata identyczna.

Czyli z tą "bezpłatną" kartą OF jest jak z Miriam - niby wszystko ładnie, pięknie a jak się dobrze przyjrzeć to taki ch*** ;)

Data: 2009-10-21 23:37:11
Autor: zlotowinfo
kk z OF - ktoś ma?
Użytkownik "P." <unkn_0wn.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbno9v$4ga$1inews.gazeta.pl...
JanKo <bez@maila.tu> napisał(a):

To JEST karta Getinu a i opłata identyczna.

Czyli z tą "bezpłatną" kartą OF jest jak z Miriam - niby wszystko ładnie,
pięknie a jak się dobrze przyjrzeć to taki ch*** ;)

bezgotówkowy kredyt na zakupy bez opłat przez 2 miesiące?
idealne na wakacje, ferie, urlopy, świąteczne podarunki

Data: 2009-10-21 15:04:03
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

https://www.keepitsimple.pl/

Są wszystkie informacje.

dzięki, tutaj też można poczytać:
http://prnews.pl/hydepark/keep-it-simple-czyli-karta-od-open-finance-w-praktyce-44026.html

poza tym ktoś z Was ma ww. kartę?

mi zaoferowali taką z b.wysokim (jak na mnie) limitem...zobaczymy co będzie dalej, ponoć nie potrzeba żadnych zaświadczeń tylko xero dowodu osobistego

pozdr.
RS

Data: 2009-10-22 09:14:15
Autor: Karol S
kk z OF - ktoś ma?
RobertS pisze:

mi zaoferowali taką z b.wysokim (jak na mnie) limitem...zobaczymy co będzie dalej, ponoć nie potrzeba żadnych zaświadczeń tylko xero dowodu osobistego

Hmmm. Do mnie dzwonili i zaoferowali limit całe 3000. Jak spytałem czy nie dałoby się 5-6 to powiedzieli że nie. Gdzieś czytałem że wyliczają limit na podstawie lokat jakie ma się u nich założone.

Karol

Data: 2009-10-22 09:19:22
Autor: RobertS
kk z OF - ktoś ma?

Hmmm. Do mnie dzwonili i zaoferowali limit całe 3000. Jak spytałem czy nie dałoby się 5-6 to powiedzieli że nie. Gdzieś czytałem że wyliczają limit na podstawie lokat jakie ma się u nich założone.

nie zdradzę żadnej tajemnicy jak się pochwalę, że mam tam lokatę na kwotę 13kzł (6-miesięczna, kapitalizacja codzienna), natomiast zaoferowali mi prawie 2x większy limit...

a co jak ktoś ma lokatę na 100kzł? dostanie kartę z propozycją np. 180-200kzł limitu?

RobertS

Data: 2009-10-22 09:49:01
Autor: paranoix
kk z OF - ktoś ma?

a co jak ktoś ma lokatę na 100kzł? dostanie kartę z propozycją np. 180-200kzł limitu?

Raczej na połowę tego - to z własnego doświadczenia

kk z OF - ktoś ma?