kładka pieszo-rowerowa przy torze kajakowym

Data: 2009-03-02 03:09:56
Autor: bartlomiej.kaszynski
kładka pieszo-rowerowa przy torze kajakowym
Tak, ta w Krakowie jest przejezdna :)

ALE, stoi na niej jakieś dźwigopodobne (wykańczają jeszcze) coś i się
trzeba przeciskać, co z rowerem będzie ciężkie, no i dojazdy do niej
są delikatnie mówiąc średnie, błocko spore.

Data: 2009-03-05 09:48:10
Autor: Wojtek
kładka pieszo-rowerowa przy torze kajakowym
Witam,

dzisiaj byłem osobiście i sprawdziłem empirycznie !!! Jest przejezdna w
100%. W końcu ściągnęli te betonowe kloce. Właśnie stał dźwig jak jechałem i
skończyli to ładować na ciężarówkę. Udało mi się nawet dojechać potem jakoś
do Kryspinowa :)) Trochę błociara zaliczyłem po drodze, ale nie było
tragicznie.

A tu fotka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/862c24a04ec57912.html

Teraz pewnie zajmą się kładzeniem nawierzchni na tej kładce i znowu nie
będzie przejezdna jakiś czas :))

Pozdrawiam,
Wojtek

kładka pieszo-rowerowa przy torze kajakowym