[KRK] kładka rowerowa na Wiśle w Tyncu - foto

Data: 2009-03-29 21:32:06
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[KRK] kładka rowerowa na Wiśle w Tyncu - foto
Dnia 29.03.2009 18:24 użytkownik Marcin Hyła napisał :
witam,

wczoraj dokonałem rozpoznania fotograficznego najdłuższej (chyba?) kładki pieszo-rowerowej w Polsce - wzdłuż mostu autostradowego na A4 na stopniu wodnym Kosciuszko w KRK. Recenzja, fotki na www.rowery.org.pl - zaraz pod niusem o pijanych rowerzystach w Trybunale Konstytucyjnym :-)

Gwoli ścisłości, drobniuteńka pomyłka - barierki są wygięte do wewnątrz, a dzięki temu wybrzuszone na zewnątrz, na stronie napisałeś, że są wygięte na zewnątrz. Tak, wiem, czepiam się szczegółów. ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-29 22:11:04
Autor: Marcin Hyła
Mikołaj "Miki" Menke wrote:

Gwoli ścisłości, drobniuteńka pomyłka - barierki są wygięte do wewnątrz, a dzięki temu wybrzuszone na zewnątrz, na stronie napisałeś, że są wygięte na zewnątrz. Tak, wiem, czepiam się szczegółów. ;-)

Kufa, wiedziałem, ze ktoś sie przyczepi! Bo już miałem na ten temat dyskusje w którą stronę to jest wygłe.

Ja pozostaję przy swoim zdaniu, że są wygięte na zewnątrz. W części środkowej, bo w części górnej wracają do pionu :-P

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-04-01 20:27:48
Autor: brychol
[KRK] kładka rowerowa na Wiśle w Tyncu - foto
Dnia 29.03.2009 18:24 użytkownik Marcin Hyła napisał :
> witam,

     Dzisiaj przetykali otwory odpływowe i myli płytę kładki!
  Okazuje się, że na płycie ma być położona żywica, podkład i coś na tym.
  Wygląda na to, że kładka będzie nie tylko najdłuższa ale też najładniejsza.
  I to nie jest Prima Aprilis :)

  Pzdr
  Rycho.

--

[KRK] kładka rowerowa na Wiśle w Tyncu - foto