[KRK] kładka rowerowa na Wiśle w Tyncu - foto

Data: 2009-04-01 10:48:08
Autor: Michał Pysz
[KRK] kładka rowerowa na Wiśle w Tyncu - foto
Jest nieźle, budują _także_ odcinek około 150 m za plecami przystanku autobusowego przy Tynieckiej między jednostką wojskową a końcem/początkiem istniejącego "środkowego" odcinka Trasy Tynieckiej. Myślę, że za miesiąc będzie można śmignąć mega wypasioną trasą non-stop spod Wawelu do Tyńca i kładki - no: z brakującym odcinkiem przed Bodzowem ale tam można się przetaplać przez międzywale :-)
Generalnie nie mam zastrzeżeń do tej ścieżki bo jest potrzebna ale dwa problemy mi się nie podobają:
- tam będą niezłe górki (nachylenie do 8%)
- dolne części mogą być pod wodą ja Wisła będzie wysoko

mp.

[KRK] kładka rowerowa na Wiśle w Tyncu - foto