kładzenie mozaiki - problem

Data: 2009-10-23 11:10:06
Autor: Tomek Głowacki
kładzenie mozaiki - problem
Witam serdecznie,

Utknąłem z remontem w prozaicznym miejscu - nie umiem skutecznie odkleić   folii zabezpieczającej szkliwo od mozaiki tak, żeby tego wszystkiego nie rozwalić (nie podrzeć papierowej siatki, ewentualnie nie oderwać tego z klejem ze ściany). Problem jest też tego typu, że mozaika nie jest równa (celowo, niektóre płytki wystające) model to Sensual Blue Murano Paradyża...

Ma ktoś jakiś koncept? na mokro - nie złazi, na sucho - nie złazi, na gorąco podgrzane też nie specjalnie.

Zareklamowałem toto, bo wydaje mi się, że nie powinno się do tego używać herkulesowej siły a folia powinna gładko odchodzić. Glazurnik się bulwersuje i robić nie chce dalej, zostawił mnie z niedokończonymi ok. 4 m^2 mozaiki.... help.

Pozdr,
Tomek

kładzenie mozaiki - problem