klamca Donek

Data: 2011-01-13 17:45:08
Autor: zinek
klamca Donek
Data: 2011-01-13 18:09:31
Autor: Bogdan Idzikowski
klamca Donek

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ignaio$adf$1mx1.internetia.pl...
http://blog.rp.pl/magierowski/2011/01/13/premier-zapedzony-w-kozi-rog/

Ruskiego w sprawie wyboru prawa, jakie będzie obowiązywało podczas dochodzenia mogliśmy i możemy tylko cmoknąć w wiadome miejsce i to pod warunkiem, czy nam na to pozwoli.
Z raportem - to samo.
Komisja międzynarodowa - to samo.

Data: 2011-01-13 17:15:46
Autor: obserwator
klamca Donek
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

to se cmokaj ruskiego. Oni ciebie tez kiedys *cmokna*, jak beda widziec przed
soba takie lajzy bez honoru i godnosci. --

Data: 2011-01-13 18:45:15
Autor:
klamca Donek
On Thu, 13 Jan 2011 17:45:08 +0100, "zinek" <unknown@op.pl> wrote:

http://blog.rp.pl/magierowski/2011/01/13/premier-zapedzony-w-kozi-rog/

 a kimze jest ten Marek Magierowski? co to za jeden, ze jego opinia
 jest dla ciebie wazniejsza niz premiera? co ten magierowski oprocz
 pisania bloga na propisowskiej rzepie osiagnal? placa mu za to wiec
 wypisuje by zarobic pare zlociszy.

Data: 2011-01-13 17:50:50
Autor: obserwator
klamca Donek
<he?sk> <super.brednie@interia.pl> napisał(a):
> [...]

 jest dla ciebie wazniejsza niz premiera? co ten magierowski oprocz
 pisania bloga na propisowskiej rzepie osiagnal? placa mu za to wiec

opinia takiego premiera jakim jest glupi  donek, jest goowno warta.

To, ze go popiera ktos taki jak hersk, tylko to potwierdza.

Data: 2011-01-14 09:28:26
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
klamca Donek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:igne1q$ag1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

opinia takiego premiera jakim jest glupi  donek, jest goowno warta.

To, ze go popiera ktos taki jak hersk, tylko to potwierdza.

Nie wiem czy hersk go popiera czy nie. Uwazasz, ze Tusk jest głupi. Powiedz no braciszku, dlaczego to on jest premierem, a ty jedynie cherlającym urzędasem?

BB

Data: 2011-01-14 09:42:05
Autor: Xan
klamca Donek
W dniu 13.01.2011 18:50,  obserwator pisze:
[...]

opinia takiego (byłego)premiera jakim jest glupi Jarosław, jest goowno warta.

To, ze go popiera ktos taki jak hersk, tylko to potwierdza.

To, ze go popiera ktos taki jak obserwator, tylko to potwierdza.

Data: 2011-01-14 16:42:00
Autor:
klamca Donek
On Thu, 13 Jan 2011 17:50:50 +0000 (UTC), " obserwator"
<darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
>  wypisuje by zarobic pare zlociszy.

opinia takiego premiera jakim jest glupi  donek, jest goowno warta.

 widzisz robaczku, "glupi donek" jest kims, a ty co w zyciu
 osiagnales? jedyne co potrafisz to opluwac jadem lepszych
 od siebie czyli wszystkich. dobrego samopoczucia zycze.

To, ze go popiera ktos taki jak hersk, tylko to potwierdza.

 pytalem kim jest ten magierowski? potrafisz na to odpowiedziec?
 nie zaczynaj mi tylko o "donku" bo zapytam o bylego premiera,
 ktory zrejterowal po 2 latach...

Data: 2011-01-14 16:16:54
Autor: obserwator
klamca Donek
<he?sk> <super.brednie@interia.pl> napisał(a):  z gnidami sie nie dyskutuje hersk.
 Ponadto goowno wiesz kim jestem i co w zyciu osiagnalem.

Pisze na tej grupie od niedawna, natomiast ty piszesz tu od lat, bo wlasnie to
ty niczego nie osiagnales wiec podjudzasz ludzi i siejesz nienawisc, bos
zawistan gnida i degenaret.

W panstwach demokratycznych kazdy obywatel ma prawo do wyrazania swoich
pogladow o politykach, a ty jako pokomusza kurwa, chcialbys ludzi cenzurowac
swoimi kretynskimi tekstami.

Bydlak jestes i falszywa szuja bez honoru i godniosci osobiste. Ludzki smiec.

Data: 2011-01-14 16:19:42
Autor: obserwator
klamca Donek
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
<he?sk> <super.brednie@interia.pl> napisał(a):  z gnidami sie nie dyskutuje hersk.
 Ponadto goowno wiesz kim jestem i co w zyciu osiagnalem.

i zebys sie ludzka kurwo nie czepial jak to jest w twoim zwyczaju, to wyjasniam, ze pierwsze zdanie mojego tekstu; * z gnidami sie nie dyskutuje
hersk* - jest o tobie, gnido postkomusza.

Data: 2011-01-14 17:18:52
Autor: u2
klamca Donek
W dniu 2011-01-14 17:16,  obserwator pisze:
z gnidami sie nie dyskutuje hersk.
 Ponadto goowno wiesz kim jestem i co w zyciu osiagnalem.

Bydlak jestes i falszywa szuja bez honoru i godniosci osobiste. Ludzki smiec.

No jak możesz tak traktować heska. Zaraz się tobie odwdzięczy donosikiem. :)

Data: 2011-01-14 16:20:47
Autor: obserwator
klamca Donek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No jak możesz tak traktować heska. Zaraz się tobie odwdzięczy donosikiem. :)

a ja mam packe na gnidy:))

Data: 2011-01-14 19:22:39
Autor:
klamca Donek
On Fri, 14 Jan 2011 16:16:54 +0000 (UTC), " obserwator"
<darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 z gnidami sie nie dyskutuje hersk.

 MASZ RACJE. IDZIESZ DO KF. jako typowy KOMUCH! synalek trepa!
 razem z odpadkami pozostawionymi przez kanadyjczykow.
 to twoje zrodlo przetrwania. adieu mon cheri! ;o))))))

Data: 2011-01-14 18:49:02
Autor: obserwator
klamca Donek
> [...]

 razem z odpadkami pozostawionymi przez kanadyjczykow.
 to twoje zrodlo przetrwania. adieu mon cheri! ;o))))))

juz kolejny raz sie mi odgrazasz z tym kF. Masz skleroze ?

kto jest komuchem i synkiem trepa to wystarczy przeczytac w archiwum google
twoje wieloletnie wypociny i pyskowki ktore tu ciagle urzadzasz, bule
uniemozliwic normalna i na temat dyskusje na tej grupie. Bos po prostu dezinformator prosowiecki.  Po katastrofie smolenskiej jest ewidentne, ze ktos kto broni Tuska czy
Komoruskiego, popiera jednoczesnie Anodine i Putina.

Ja z Kanada nie mam nic wspolnego, poza serwerem z ktorego korzytam,
glupkowaty kapusiu, piszacy pod dziesiatkami nickow na tej grupie i pewnie na onecie lub innym GW-wnie.

Szmata jestes komusza i zakompleksiona kanalia.

--

klamca Donek