klamczuszki z firmy.net

Data: 2014-03-12 18:34:41
Autor: hikikomorisan
klamczuszki z firmy.net
Witam,

ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie odnośnie darmowej prezentacji Państwa firmy w portalu Firmy.net.

Zachęcam, aby jak najszybciej potwierdzili Państwo informacje o prowadzonej działalności, takie jak: dokładny adres, dane kontaktowe oraz zakres działalności, ponieważ istnieje ryzyko, że klienci oglądają nieaktualne informacje lub bezskutecznie próbują skontaktować się z Państwa firmą.

Aktualne dane będą widoczne w Google dla Państwa klientów za pośrednictwem naszego portalu, jednej z najpopularniejszych wyszukiwarek firm w Polsce (prawie 4 mln odwiedzin miesięcznie).

Nie ma silnych na takie klamstwa?

Nie mozna ich jakos karac?

"ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie"

Ale ja doskonale wiem, ze nie rozmawialismy.

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-03-12 19:27:43
Autor: Krzysztof Jodłowski
klamczuszki z firmy.net
"ponad tydzień temu rozmawiali¶my telefonicznie"

Wiesz, może 4 lata temu rozmawiali i nie pamiętasz :) Też jest ponad tydzień.

Data: 2014-03-12 20:10:38
Autor: Robert Tomasik
klamczuszki z firmy.net
Użytkownik "hikikomorisan" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:lfq5ri$huo$2node1.news.atman.pl...

Nie ma silnych na takie klamstwa?
Nie mozna ich jakos karac?
"ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie"
Ale ja doskonale wiem, ze nie rozmawialismy.

Odpisz im, że od ostatniej rozmowy nic się w Twoich danych nie zmieniło i oczekujesz, że wywiążą się z pojętych podczas tej rozmowy zobowiązań.

Data: 2014-03-12 19:31:00
Autor: masti
klamczuszki z firmy.net
Dnia pięknego Wed, 12 Mar 2014 20:10:38 +0100 osobnik zwany Robert Tomasik
napisał:

Użytkownik "hikikomorisan" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w
wiadomości news:lfq5ri$huo$2node1.news.atman.pl...

Nie ma silnych na takie klamstwa?
Nie mozna ich jakos karac?
"ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie" Ale ja doskonale wiem,
ze nie rozmawialismy.

Odpisz im, że od ostatniej rozmowy nic się w Twoich danych nie zmieniło
i oczekujesz, że wywiążą się z pojętych podczas tej rozmowy zobowiązań.

10/10 :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-12 23:22:45
Autor: z
klamczuszki z firmy.net
W dniu 2014-03-12 20:10, Robert Tomasik pisze:
Odpisz im, że od ostatniej rozmowy nic się w Twoich danych nie zmieniło
i oczekujesz, że wywi±ż± się z pojętych podczas tej rozmowy zobowi±zań.

Uważaj bo się okaże w ich systemie że podczas rozmowy klient wypowiedział magiczne słowo TAK i zgodził się na przysyłanie faktur po perę stówek miesięcznie. :-)

Znam przypadek że rozmowa była, a TAK padło zwyczajowo/nawykowo i to wystarczyło żeby przez kilka miesięcy wałkować temat niechcianej usługi.

Data: 2014-03-12 20:47:59
Autor: Dariusz K. Ładziak
klamczuszki z firmy.net
Użytkownik hikikomorisan napisał:
Witam,

ponad tydzień temu rozmawiali¶my telefonicznie odno¶nie darmowej
prezentacji Państwa firmy w portalu Firmy.net.

Zachęcam, aby jak najszybciej potwierdzili Państwo informacje o
prowadzonej działalno¶ci, takie jak: dokładny adres, dane kontaktowe
oraz zakres działalno¶ci, ponieważ istnieje ryzyko, że klienci ogl±daj±
nieaktualne informacje lub bezskutecznie próbuj± skontaktować się z
Państwa firm±.

Aktualne dane będ± widoczne w Google dla Państwa klientów za
po¶rednictwem naszego portalu, jednej z najpopularniejszych wyszukiwarek
firm w Polsce (prawie 4 mln odwiedzin miesięcznie).

==============================================>
Nie ma silnych na takie klamstwa?

Nie mozna ich jakos karac?

"ponad tydzień temu rozmawiali¶my telefonicznie"

Ale ja doskonale wiem, ze nie rozmawialismy.

Przeczytaj raz jeszcze to co napisali. Oni rozmawiali telefonicznie. Nie ty - oni, nigdzie nie twierdz± że z tob± albo z kim¶ z Twojej firmy... Może i rozmawiali, ze szwagrem Ziutka na ten przykład? No to gdzie kłami±?

--
Darek

Data: 2014-03-12 21:18:41
Autor: ikarek
klamczuszki z firmy.net
Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5320b9f0$0$2159$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Takich "legalnych" byznesów coraz więcej :) Dostałem dzi¶ SMS
od jakiego¶ fajfusa, iż skrzynka na wiadomo¶ci głosowe powi±zana
z moim numerem jest pełna. Aby przesłuchać te wiadomo¶ci, mam
wysłać SMS na numer premium :)

Gdyby podr±żyć sprawę, zapewne okazało by się, że wiadomo¶ci
owszem, s± - w serwisie owego go¶cia i zawieraj± dowolne bzdury,
reklamy, cokolwiek. Mucha nie siada, nikt nie kłamie, oszustwa brak :)

Data: 2014-03-12 23:31:35
Autor: z
klamczuszki z firmy.net
W dniu 2014-03-12 21:18, ikarek pisze:
Gdyby podr±żyć sprawę, zapewne okazało by się, że wiadomo¶ci
owszem, s± - w serwisie owego go¶cia i zawieraj± dowolne bzdury,
reklamy, cokolwiek. Mucha nie siada, nikt nie kłamie, oszustwa brak :)

I to jest najgorsza plaga na któr± my się godzimy.
Przecież to jest ¶wiadome działanie w celu niekorzystnego rozporz±dzenia mieniem, wyzyskania błędu, nienależytego pojnowania...
Jest paragraf. Jest działanie wprost spełniaj±ce wymagania tego paragrafu. I co? I nic. Prawnicza praworz±dno¶ć. Szkoda gadać.

Data: 2014-03-12 23:25:31
Autor: z
klamczuszki z firmy.net
Przeczytaj raz jeszcze to co napisali. Oni rozmawiali telefonicznie. Nie
ty - oni, nigdzie nie twierdz± że z tob± albo z kim¶ z Twojej firmy...
Może i rozmawiali, ze szwagrem Ziutka na ten przykład? No to gdzie kłami±?

Co zrobić? Ucz± się od premiera. Ten też obiecał że się _postara_ zlikwidować abo rtv. :-)
Tak mi się przypominało bo kto¶ tu w stopkach napomkn±ł temat :-)

Data: 2014-03-13 09:18:13
Autor: KniaĹş Jarema
klamczuszki z firmy.net
Dnia 2014-03-12 18:34, UĹĽytkownik - hikikomorisan  napisaĹ‚::
Witam,

ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie odnośnie darmowej
prezentacji Państwa firmy w portalu Firmy.net.

Takich chwytĂłw jest od groma. "MĂłj" najnowszy:
mail od gooroo.pl - "Brak płatności!". :-)

klamczuszki z firmy.net