kłamią na wizji a przepraszają w necie

Data: 2015-05-19 10:56:42
Autor: Przedstawiciel_narodu
kłamią na wizji a przepraszają w necie
 ~chm 2 godziny i 54 minut temukłamią na wizji a przepraszają w necie, wiele starszych osób nie korzysta z netu i fama poszła.... sk.syny

 ~qwo 2 godziny i 55 minut temuLIS, resortowa presstytutko, stary dziadzie i KAROLAKU zdemoralizowany, niedopity, niedogolony lumpie - odpieprzcie się od niewinnej dziewczyny, która niczego wam nie zrobiła, działacie, obaj, według najgorszych ubeckich standardów, motywację też macie podobną, bo polityczną, do tego robicie to za publiczne pieniądze - to są standardy, które wam odpowiadają, standardy, których bronicie, standardy III RP. Przy okazji czy to prawda, że za każdy program telewizja publiczna przelewa na konto Lisa, również jako producenta, 150 000 zł.? Jeśli to prawda to daje to nielichą sumkę ok. 7 000 000 000 zł. rocznie, tak? Nie wiem tego, ale tak słyszałem, dlatego pytam. Na koniec ostrzeżenie, bo przekroczyliście ostatnią granicę chamstwa, do tego wobec młodej dziewczyny, być może nie dotarło do was, że kończy się właśnie totalna bezkarność elyty III PR, uważajcie, bo jak zderzycie się z wielką osobliwością, to po przekroczeniu horyzontu zdarzeń a potem to już szybko idzie możecie wpaść w czarną dziurę.

 ~bodzio 2 godziny i 53 minut temuLis i jego program sięgają dna ,pan Karolak aktor godny ról jakie gra w serialach dno jak całe PO!!!!!!!!!!

 ~nihilnovi 2 godziny i 45 minut temuT. Lis złajdaczył się dokumentnie i pomyśleć że kiedyś oglądałem te wyreżyserowane ustawki Lisa, gdzie częstymi gośćmi są muuchoplujki typu Niesiołowski, Palikot i Środa.

kłamią na wizji a przepraszają w necie