klamka z zamkiem do drzwi w pokoju

Data: 2013-10-06 12:44:20
Autor: amelinum
klamka z zamkiem do drzwi w pokoju
Mam drzwi bez możliwości montażu zamka, nie chcę i nie mogę nic w nich rozwiercać. Chciałbym móc zamykać pokój na klucz, ewentualnie jedynie od środka, dlaczego nie mogę nigdzie znaleźć czegoś takiego jak klamka z zamkiem? Widziałem to tylko u jednego producenta, niestety jako produkt eksluzywne, w cenie prawie takiej co całe moje drzwi ;) Dokładnie o coś takiego mi chodzi:
http://www.schlage.pl/images_mce/Zdjecia_klamek/ND/nd53.jpg
Nie chcę gałki, a tego jest pełno. Czy ktoś wie gdzie mógłbym kupić taki produkt?

Data: 2013-10-06 20:50:06
Autor: .:Artur:.
Użytkownik "amelinum" <tojest@amelinowe.je> napisał w wiadomości news:52513f3f$0$21848$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiem czy to Ci sie spodoba czy nie ale moze klamka okienna na klucz???
Ona ma chyba taki sam rozmiar rdzenia a kosztuje pewnie ułamek Twoich drzwi.
--
..:Artur:.

Data: 2013-10-06 21:03:55
Autor: amelinum

Użytkownik ".:Artur:." <artur@nie.spamuj.pl> napisał w wiadomości news:l2sbcq$8b4$1news.task.gda.pl...
[...]

Średnio na jeża, widzę tu parę problemów począwszy od kształtu, rozmiaru, głębokości rdzenia i funkcjonalności, no i jest to jedna klamka, a co z drugiej strony? Niestety, to nie przejdzie. No i ten klucz w klamce okiennej blokuje chyba ją samą, a nie rygiel, więc to rozwiązanie totalnie bez sensu.

klamka z zamkiem do drzwi w pokoju