klamkomanetki szosowe- problem

Data: 2010-03-08 19:12:50
Autor: MadMan
klamkomanetki szosowe- problem
Dnia Mon, 8 Mar 2010 18:52:33 +0100, Łukasz Goran napisał(a):

    Dziś przygotowywałem rower letni do jazdy. I pojawił się problem. Przez stanie klamkomanetka się zepsuła:( Ale do rzeczy. Przy zrzucaniu naciskając małą dźwignię nic się nie dzieje- muszę przytrzymać dużą żeby się ruszyła i dopiero wtedy zrzuci... Z wrzucaniem nie ma żadnego problemu.. Kalmkomanetki Shimano Ultegra 6500.

Rozbierz, sprawdź, wyczyść, zmień linki/pancerze. Nie zadziała? Do
serwisu :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-08 10:23:00
Autor: pHarry
klamkomanetki szosowe- problem
Mozesz jeszcze sprobowac psiknac WD40 w mechanizm. Ale delikatnie.
Moze to sie dzieje tylko na zimnie...

Data: 2010-03-08 10:29:58
Autor: Rowerex
klamkomanetki szosowe- problem
On 8 Mar, 19:12, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 8 Mar 2010 18:52:33 +0100, ukasz Goran napisa (a):

>     Dzi przygotowywa em rower letni do jazdy. I pojawi si problem. Przez
> stanie klamkomanetka si zepsu a:( Ale do rzeczy. Przy zrzucaniu naciskaj c
> ma d wigni nic si nie dzieje- musz przytrzyma du eby si ruszy a i
> dopiero wtedy zrzuci... Z wrzucaniem nie ma adnego problemu.. Kalmkomanetki
> Shimano Ultegra 6500.

Rozbierz, sprawd , wyczy , zmie linki/pancerze. Nie zadzia a? Do
serwisu :)

Linki i pancerze owszem, należałoby sprawdzić, ale do serwisu? Aż
jestem ciekaw ile serwisów rowerowych w Polsce poradziłoby sobie ze
złożeniem do kupy rozebranej na części pierwsze prawej Ultegry 6500....

Pozdr-
-Rowerex

klamkomanetki szosowe- problem