klamkomanetki szosowe- problem

Data: 2010-03-08 21:01:37
Autor: Łukasz Goran
klamkomanetki szosowe- problem
Witam
    Już wiem... coś się urwało ogladając klamkę i ciągle się nią bawiąc wypadł z niej kawałek drucika- widać że ułamany... Tak więc zasadnicze pytanie- czy jest ktoś kto może mi to zrobić/ naprawić? Czy takie elementy są do zdobycia?
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2010-03-08 15:58:09
Autor: Przemek
On 8 Mar, 21:01, Łukasz Goran <goran...@op.pl> wrote:
[...]

Bardzo wątpię.
Swego czasu próbowałem znaleźć kogoś do poskładania klamkomanetki DC
XT. Dzwoniłem do Shimano i poleconych przez nich serwisów. Nikt nie
chciał się podjąć tematu, usłyszałem wręcz, że na gwarancji taniej im
jest to wymienić na nowe niż bawić się w składanie, a po gwarancji
jest nieopłacalne, bo zajmuje kupę czasu. Pozostaje ci spróbować
uderzyć na forumszosowe.org lub inne, może ktoś się podejmie dla
zabicia nudy,,,

pozdr
Przemek

klamkomanetki szosowe- problem