klasyczna komórka

Data: 2014-03-03 22:16:25
Autor: gary
klasyczna komórka
Witam
Szukam jakiegoÅ› telefonu dla siedemnastolatki.
Powinien to być mały klasyk w rodzaju Nokia C5 mieszczący się w małej kieszeni jeansów czyli klasyczna nie dotykowa klawiatura
trwała obudowa (mile widziana blacha pod baterią)
ale w miarę dobry aparat (5 MP)i wifi którego C5 nie ma.
małe telefoniki niestety sa w wersji bardzo ubogiej, inne posiadające wszystko z GPSem są już smartfonami dotykowymi z dużym ekranem
Pomożecie ?
Gary

-- -

Data: 2014-03-03 16:36:49
Autor: rs
klasyczna komórka
On 3/3/2014 4:16 PM, gary wrote:
[...]

a nie będą się rówieśnicy śmiać, z twojej pociechy? czy to może taka awangarda? <rs>

Data: 2014-03-03 22:44:19
Autor: gary
klasyczna komórka
W dniu 2014-03-03 22:36, rs pisze:
On 3/3/2014 4:16 PM, gary wrote:
[...]

:))
Aktualnie ma nokię 6303 srebrną i jest to dla niej ideał gdyby nie brak wifi i słaby aparat.
Ta obudowa jest nie do zajechania.
Próbowałem zaproponować galaxy sII (po-służbowy). Przymierzyła go do kieszonki w spodniach i popukała się w głowę.

-- -

Data: 2014-03-04 00:18:37
Autor: J.F.
klasyczna komórka
Dnia Mon, 03 Mar 2014 22:44:19 +0100, gary napisa³(a):
Aktualnie ma nokiê 6303 srebrn± i jest to dla niej idea³ gdyby nie brak wifi i s³aby aparat.

Po co ci wifi ? Kompletem do tego jest duzy dotykowy ekran :-(

J.

Data: 2014-03-03 21:37:28
Autor: kichu
klasyczna komórka
W dniu 2014-03-03 21:16, gary pisze:
[...]

nOKIA E75, NOKIA 6700 SLIDE, ?

Data: 2014-03-03 22:33:34
Autor: P.B.
klasyczna komórka
Dnia Mon, 03 Mar 2014 22:16:25 +0100, gary napisa³(a):

Witam
Szukam jakiego¶ telefonu dla siedemnastolatki.
Powinien to byæ ma³y klasyk w rodzaju Nokia C5 mieszcz±cy siê w ma³ej kieszeni jeansów czyli klasyczna nie dotykowa klawiatura
trwa³a obudowa (mile widziana blacha pod bateri±)
ale w miarê dobry aparat (5 MP)i wifi którego C5 nie ma.

Nowy, to czarno widzê. Z zabytków prawie ³apie siê Nokia E51, ale aparat w
niej to lipa :/ Zostaje albo jaka¶ Nokia z serii Nxx, albo co¶ z antycznych
Sony Ericssonów: np. C702.
-- -
Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania, poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Popracuj nad tym...

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-03-03 21:42:40
Autor: Waldek Godel
klasyczna komórka
Dnia Mon, 3 Mar 2014 22:33:34 +0100, P.B. napisa³(a):

Nowy, to czarno widzê. Z zabytków prawie ³apie siê Nokia E51, ale aparat w
niej to lipa :/ Zostaje albo jaka¶ Nokia z serii Nxx, albo co¶ z antycznych
Sony Ericssonów: np. C702.

Nokia Asha 210, 302, 303. Aparat odrobinkê gorszy. Ale przy jako¶ci
obiektywów w tej klasie to bez znaczenia. Zreszt± te same aparaty mia³y
Nokie E71 i w sumie tak ¼le nie by³o

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2014-03-03 22:52:07
Autor: gary
klasyczna komórka
W dniu 2014-03-03 22:42, Waldek Godel pisze:
[...]

Niestety taki typ klawiatury odpada
sam mia³em kiedy¶ samsunga SGH i600 i krew mnie zalewa³a ¿eby co¶ na tym napisaæ (za grube palce)

-- -
Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania, poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-03-03 21:59:05
Autor: Waldek Godel
klasyczna komórka
Dnia Mon, 03 Mar 2014 22:52:07 +0100, gary napisa³(a):

Niestety taki typ klawiatury odpada
sam mia³em kiedy¶ samsunga SGH i600 i krew mnie zalewa³a ¿eby co¶ na tym napisaæ (za grube palce)

Na pewno nie masz grubszych ni¿ ja. Kwestia odrobiny wprawy

-- -
Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania, poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Serio nie mo¿esz wy³±czyæ tego spamu?

Data: 2014-03-05 21:44:48
Autor: Titus Atomicus
klasyczna komórka
In article <1tzflvrsf6ye1$.dlg@lepper.institute.com>,
 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

> [...]

> Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania, > poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Niektorzy nie potrafia :-(
Albo udaja ze nie widza problemu.
Nie poradzisz.
--
TA

Data: 2014-03-04 00:17:03
Autor: J.F.
klasyczna komórka
[...]

Mialo byc dla nastolatki, nie dla ciebie :-P

J.

Data: 2014-03-04 13:46:33
Autor: JD
klasyczna komórka
W dniu 2014-03-03 22:52, gary pisze:

Niestety taki typ klawiatury odpada
sam mia³em kiedy¶ samsunga SGH i600 i krew mnie zalewa³a ¿eby co¶ na tym
napisaæ (za grube palce)

A jak grube palce ma ta "siedemnastolatka"?

JD

Data: 2014-03-04 23:13:34
Autor: gary
klasyczna komórka
W dniu 2014-03-04 13:46, JD pisze:
[...]

palce jak palce, jest raczej drobna ale próbowa³a samsunga  i600 i te¿ siê z tego ¶mia³a.
Po prostu na zwyk³ej klawiaturze wymiata jednym palcem i to jej odpowiada.

-- -