klasyczny przypadek zwolennika grubej kreski

Data: 2009-03-07 09:05:00
Autor: fresh
klasyczny przypadek zwolennika grubej kreski
http://wyborcza.pl/1,75480,6337964,Scigany.html

powinien do Tygodnika Powszechnego wspomnienia pisac ...

Data: 2009-03-07 10:02:42
Autor: Roman Rumian
klasyczny przypadek zwolennika grubej kreski
Panie 'świeży',

fresh pisze:
http://wyborcza.pl/1,75480,6337964,Scigany.html

powinien do Tygodnika Powszechnego wspomnienia pisac ...

z zaciekawieniem przeczytałem ten donos na donosiciela, ale teraz jestem w dużym dysonansie poznawczym.
No bo jak to ?
Gazeta która roztacza tak czułą, matczyną  troske nad wszelkimi kapusiami (ot, chocby Maleszka, Wałęsa, Czajkowski, itd.), zatrudniajaca w redakcji potomków oprawców, kapujaca na bieżąco (vide artukuł Michalkiewicza) nie napisała ani słowa, że ksiądz to ofiara ???

Czy mógłby mi Pan jakoś pomóc ?

Roman Rumian

klasyczny przypadek zwolennika grubej kreski