klatka- miejsce publiczne...

Data: 2012-04-27 00:24:49
Autor: Lisciasty
klatka- miejsce publiczne...
On 26 Kwi, 22:38, "BETON" <b...@mejla.pl> wrote:
Po tej interwecji otrzymuje informacje od zbulwersowanych zeby nie powiedzieć
wkurwionych -  cieciów tej wspólnoty- ze każde takie wejscie musze im

A jaki problem zadzwonić do ciecia i zgłosić? Bardzo dobrze że są
czujni, wolałbyś żeby spali w budzie albo chlali browara i oglądali
mecze?

L.

Data: 2012-04-27 09:29:45
Autor: m
klatka- miejsce publiczne...
W dniu 27.04.2012 09:24, Lisciasty pisze:
[...]

A jak idziesz gdziekolwiek gdzie są ochroniarze (sklep/supermarket/urząd), to idziesz się najpierw zgłosić do ochroniarza?

Jeżeli nie - znaczy to że wolisz żeby spali w budzie, chlali browara i oglądali mecze.

p. m.

Data: 2012-04-27 02:06:43
Autor: Lisciasty
klatka- miejsce publiczne...
On 27 Kwi, 09:29, m <mvoi...@gmail.com> wrote:
A jak idziesz gdziekolwiek gdzie są ochroniarze
(sklep/supermarket/urząd), to idziesz się najpierw zgłosić do ochroniarza?

Ja nie idę do sklepu/urzędu z walizką narzędziową w celu dłubania w
jakiejś instalacji. Chyba że Ty tak robisz? :>

L.

Data: 2012-04-27 11:29:40
Autor: m
klatka- miejsce publiczne...
W dniu 27.04.2012 11:06, Lisciasty pisze:
[...]

Zdarza mi się iść z walizką narzędziową na publicznie dostępny (ale podlegający ochronie, np. w supermarkecie) parking, żeby usprawnić samochód i z tego parkingu wyjechać.

Do głowy by mi nigdy nie przyszło, żeby najpierw się zgłosić do ochroniarza w celu uchronienia go przed oglądaniem meczów, piciem piwa i spaniem w budce.

p. m.

klatka- miejsce publiczne...