klauzula w CV jaka obowiazuje

Data: 2014-07-03 19:01:41
Autor: chatramm
klauzula w CV jaka obowiazuje
Daję tutaj, gdyż grupę pl.praca.dyskusje przejął jakiś psychopata.

Która wersja klauzuli w CV w końcu obowiązuje, bo już się pogubiłem? Co
ogłoszenie to karzą co innego wpisywać, nie chcę mi się co chwilę
poprawiać cyferek w CV i tak mamy:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Curriculum_vitae
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach
rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

Inni sobie życzą dopisek z ich nazwą firmy, tutaj
http://www.pracuj.pl/praca/bankier-klienta-msp-poznan,oferta,3459086

jakaś ustawa z czasów PRL?!
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zawierającą
informacje, o których mowa w art. 22 z ind.1 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.).

http://www.komputronik.com/item/527/237/Praca/Aktualne-oferty-pracy/DORADCA-KLIENTA-- -REGION-II-Poznan-- Gorzow-Wielkopolski-- Szczecin.html
prawie jak w Wikipedii ale "poz. 923"

ktoś w ogóle czytał tę ustawę i wie jaka obecnie wersja panuje? ja nawet
nie znalazłem tam tych punktów!

http://www.pracuj.pl/praca/programista-gier-poznan,oferta,3461776
"poz 883" (!!?)

Data: 2014-07-03 20:36:11
Autor: J.F.
Użytkownik "chatramm"  napisał w wiadomości
[...]

Jest pare ustaw obowiazujacych od PRL.
Zmieniane trudna do zliczenia ilosc razy, ale to formalnie ciagle ta sama ustawa.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zawierającą
informacje, o których mowa w art. 22 z ind.1 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.).

Spryciarze chyba sie chca powolac na zestaw danych wymaganych ustawowo, gdzie wymagania ODO moga nie siegac.

http://www.komputronik.com/item/527/237/Praca/Aktualne-oferty-pracy/DORADCA-KLIENTA-- -REGION-II-Poznan-- Gorzow-Wielkopolski-- Szczecin.html
prawie jak w Wikipedii ale "poz. 923"

Drobna pomylka ...

ktoś w ogóle czytał tę ustawę i wie jaka obecnie wersja panuje? ja nawet
nie znalazłem tam tych punktów!
http://www.pracuj.pl/praca/programista-gier-poznan,oferta,3461776
"poz 883" (!!?)

1997/883. Pierwsza publikacja ustawy. Mozna czytac to, mozna siegnac do pozniejszych tekstow jednolitych.

J.

Data: 2014-07-09 21:42:29
Autor: Piotr

Użytkownik "chatramm" <somewhere@net.pl> napisał w wiadomości news:53b58c79$0$2358$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wejdź na stronę GIODO tam jest nowy poradnik i GIODO opisuje  ta kwestie i szereg innych zwianych z relacja pracownik-kandydat a pracodawca.

Poydr.

klauzula w CV jaka obowiazuje