klawiatura Logitech K830

Data: 2016-07-06 10:30:58
Autor: Universis
klawiatura Logitech K830
Chcę sobie kupić bezprzewodową i podświetlaną klawiaturę do laptopa. Wpadłem na trop klawiatury Logitech K830  - ale w opisie piszą tak : " do obsługi laptopa przy pomocy ekranu telewizora"- trochę taka Enigma, bo ja chcę bluetooth'a od tej klawiatury włożyć bezpośrednio do laptopa i tylko na nim używać. Czy będzie poprawie pracować ? Pytanie zadaję asekuracyjnie, ponieważ kiedyś kupiłem mini-klawiaturę do smartphona - miała pracować też z PC, ale nie pracuje..

Data: 2016-07-06 23:14:56
Autor: JaNus
klawiatura Logitech K830
W dniu 2016-07-06 o 19:30, Universis pisze:
kiedyś kupiłem mini-klawiaturę do smartphona - miała pracować też z
PC, ale nie pracuje.

A jak ona się komunikuje ze smartfonem, przez BT?

Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
                 swojej... ceny!

Data: 2016-07-06 15:32:37
Autor: Universis
klawiatura Logitech K830
W dniu środa, 6 lipca 2016 22:14:54 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:
W dniu 2016-07-06 o 19:30, Universis pisze:
> kiedyś kupiłem mini-klawiaturę do smartphona - miała pracować też z
> PC, ale nie pracuje.

A jak ona się komunikuje ze smartfonem, przez BT?
[..]

Tak przez BT - ale mi nie chodzi o "ratowanie" tej klawiatury co kiedyś kupiłem do smartphon'a - chodzi mi czy tą K830 firmy Logitech - czy będzie pracowała z laptopem  ?

Data: 2016-07-08 01:23:29
Autor: JaNus
klawiatura Logitech K830
W dniu 2016-07-07 o 00:32, Universis pisze:
Tak przez BT - ale mi nie chodzi o "ratowanie" tej klawiatury co
kiedyś kupiłem do smartphon'a - chodzi mi czy tą K830 firmy Logitech
- czy będzie pracowała z laptopem  ?

Hm, może Ciebie nieco... zirytuję pytaniem dość obcesowym, ale:
  - czy nie przeoczyłeś konieczności wyposażenia kompa w moduł BT? Bo
standardowo to nie są w nie wyposażane maszyny większe. Taki moduł ma
wielkość "zwykłego" nano-odbiornika, a kosztuje circa 25 zł (tańsze są w
przestarzałym standardzie, warto wydać nieco więcej na wersję 4, jest
bardziej uniwersalna, i energooszczędna).
Jeśli (dowolne) bluetooth-owe klawisze nie zadziałają z kompem
wyposażonym w taki diwajs, to nie wiem już czemu...

A tak przy okazji, pytanie do wszystkich: czy bywają klawisze via BT,
które są w pełni funkcjonalne, czyli solidnie wykonane, i o skoku
wyższym niż laptopowe? Mogą być bez prawego, cyfrowego panelu, byleby
nie były żałosną imitacją, czy tandetną namiastką.

Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
                 swojej... ceny!

Data: 2016-07-08 13:08:33
Autor: Universis
klawiatura Logitech K830
W dniu piątek, 8 lipca 2016 00:23:25 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:
> [...]

Hm, może Ciebie nieco... zirytuję pytaniem dość obcesowym, ale:
  - czy nie przeoczyłeś konieczności wyposażenia kompa w moduł BT? Bo
Nie - nie przezeoczyłem - bardziej mi chodzi w tym wypadku o laptopy - mam ich 2 i oba mają BT, oba widzą tą klawiature do smartfona i oba nie chcą z nią wspołpracować - tj.nie da rady pisac tą klawiaturą na zadnym z nich. Ale to ta "stara" klawiatura, nie jest ona przedmiotem mojego pytania. Ja się boję że jak kupię tą K830 o której na stronie producenta piszą : "służy odo obsługi PC przy pomocy ekranu telewizora" to spotka mnie ten sam los co z tą klawiaturą do smartphona - nie będzie działała na laptopie bezpośrednio bo nie będzie ekranu telewizora. Trochę Enigma - ale tak napisali o tej obsłudze na stronie macierzystej producenta.

Data: 2016-07-08 23:05:41
Autor: JaNus
klawiatura Logitech K830
W dniu 2016-07-08 o 22:08, Universis pisze:
chodzi w tym wypadku o laptopy - mam ich 2 i oba mają BT, oba widzą
tą klawiature do smartfona i oba nie chcą z nią wspołpracować -
tj.nie da rady pisac tą klawiaturą na zadnym z nich.

A to ci zagadka. A może pomoże zainstalowanie jakiegoś drivera /
programu obsługi? Bo np. klawisze nie-BT, acz bezprzewodowe, na moim
tablecie były widzialne, ale nie miały PL-iterek, więc musiałem
doinstalować program do ich obsługi. Ale on na Androida, więc w Twoim
przypadku będzie psu na budę.
Ale zabiłeś mi ćwieka, bo jeśli klawiatura jest "widzialna", ale
nieużywalna, to zaprawdę trudno mi domyślić się nawet choćby cienia powodu.

[...]

Zanim ten problem żeś naświetlił, to byłbym w 99,99%-tach pewien, że ma
działać, i już. Teraz owe przekonanie uległo silnemu zachwianiu.

Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
                 swojej... ceny!

klawiatura Logitech K830