klawiatura USB - walne³o korki posz³y

Data: 2010-03-31 23:16:42
Autor: GLaF
klawiatura USB - walne³o korki posz³y
Dnia Wed, 31 Mar 2010 22:24:26 +0200, pitpull napisa³(a):

Zachcia³o mi siê pod³±czyæ klawiaturê na USB do komputera.

Komputer "wy³±czony" ale "pod pr±dem"

Dupnê³o, z zasilacza poszed³ dym, korki posz³y a ja o ma³o zawa³u nie dosta³em.

Czy taka operacja jest oficjalnie zabroniona?

Jaki mia³e¶ zasilacz? Bo to jego wina, a nie klawiatury.

--
GLaF

Data: 2010-03-31 23:36:31
Autor: pitpull
klawiatura USB - walne³o korki posz³y

U¿ytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:16mjs1s6kbtd2.bk1aiul4gju0.dlg40tude.net...
[...]

IBOX 350W
Obudowa IBOX
P³yta MSI 945P Neo3

Komputer nie mój. W³±cza³ siê za 5-tym resetem na zimno. Teraz Windowsy zwieszaj± siê po za³adawaniu GUI oraz konsoli tekstowej.
Knoppix wstaje niby ³adnie nawet compiz dzia³a, ale w pewnym momencie ekrean zacza³ gasn±æ i wstawaæ - po³aczenie przed DVI.
Grafika jaka¶ ATI bez z³±cza dodatkowego zasilania

pitpull

klawiatura USB - walne³o korki posz³y