klawiatura bezprzewodowa - problem z kombinacjami klawiszy

Data: 2009-08-07 14:17:17
Autor: Kubuś Puchatek
klawiatura bezprzewodowa - problem z kombinacjami klawiszy
Objawy:
Podczas pracy w edytorze tekstu wciskam klawisz Shift a następnie inne  klawisze - pojawijają się wtedy duże litery, ale tylko do momentu  pierwszej przerwy we wprowadzaniu tekstu. Jesli zrobię 2-3 sek. przerwę to  kolejne litery (przy stale wciśniętym Shifcie) są już małe.
W Unrealu pod klawisz W "podpięty" jest bieg naprzód. Jeśli biegnąc  wykonam np. skok w bok, to postać zatrzymuje się (W ciągle wciśnięte).
Wygląda to tak, jakby klawiatura wysyłała informację o wciśnięciu klawisza  tylko do momentu wciśnięcia kolejnego.

Zaobserwowałem to u znajomych. Im to nie przeszkadza, ja jednak planuję  wymianę swojej starej klawiatury, stąd moje pytanie, czy wszystkie  klawiatury bezprzewodowe tak mają, czy tylko ten typ tak ma (jakiś Tewion  chyba...) Jeśli to drugie, to jaką klawiaturę byście poradzili?
Łatwo programowalne klawisze multimedialne mile widziane.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-07 14:55:28
Autor: Leszek K.
Dnia Fri, 07 Aug 2009 14:17:17 +0200, Kubuś Puchatek napisał(a):

[...]
Przewinęło się u mnie parę klawiatur bezprzewodowych i żadna nie miała
takich objawów. Preferuję A4Tech aczkolwiek mam w tej chwili w drugim
kompie Logitech-a i też jestem zadowolony. Polecam RFKBS-26 od A4Tech-a ze
względu na Nawig-Wheel Bar (zdublowane kółko myszy na klawiaturze po lewej
stronie). Bardzo wygodna i przydatna rzecz.

klawiatura bezprzewodowa - problem z kombinacjami klawiszy