klawiatura i mysz bezprzewodowa z dobrym zasiegiem

Data: 2010-11-12 18:50:49
Autor: cziken
klawiatura i mysz bezprzewodowa z dobrym zasiegiem
Podłączam laptopa do telewizora i chciałbym sobie serfować po necie siedząc na kanapie. Klawiatury bezprzewodowe, jakie widziałem u znajomych to były badziewia, które już przy 3 metrach się "krztusiły". Możecie polecić jakiś dobry zestaw? Może lepiej na Bluetooth?

Data: 2010-11-12 19:15:50
Autor: PC
klawiatura i mysz bezprzewodowa z dobrym zasiegiem
Ja kupiłem klawiaturę Logitecha do PS3 Y-X5A77
http://www.logitech.com/pl-pl/keyboards/keyboard/devices/3616
Pewnie, że ma 1000 wad, zarzucą niektórzy, ale dla mnie jest idealna do przeglądania netu w jadalni przy telewizorze.

PC

Data: 2010-11-12 19:53:20
Autor: BartekK
W dniu 2010-11-12 18:50, cziken pisze:
[...]
Nie na bluetooth, ale na 2.4GHz, Microsoft Wireless Desktop 3000 (pewnie inne cyferki podobnie), zasięg zbadany 7m bez problemu, w komplecie dobra myszka i wygodna klawiatura, odbiorniczek na USB.

Data: 2010-11-12 20:51:34
Autor: Marek
[...]

Generalnie uważa się, że najlepszą firmą od klawiatur i myszy jest Logitech. Używam w tej chwili jednego z najdroższych i zestawów ponieważ poprzedni miał zacięcia m.in. Powiem tak: ten również je ma. Co ciekawe, mogę mieć nawet z bardzo daleka dostęp do komputera - czyli zasięg świetny. Jednakże te zacięcia występują również gdy odbiornik leży obok. Podejrzewam, że to zakłócenia radiowe powodują a nie kiepski zasięg. Chyba to jeszcze nie ta technologia...

Data: 2010-11-12 21:06:15
Autor: Chris
[...]

Logitech MX5500 sprawdzone w działaniu z media-center

http://www.logitech.com/pl-pl/keyboards/keyboard-mice-combo/devices/3481

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-13 22:01:35
Autor: Padre
[...]

Do telewizji chyba dość wygodny jest ten zestaw:

A4TECH GK-520D slim

mała klawiatura jest bardziej poręczna jeśli nie siedzi się przy blacie i łatwiejsza do przechowania w okolicy telewizora kiedy z niej nie korzystamy. Większość klawiatur bezprzewodowych mało pasuje do pokoju telewizyjnego.
Zasięg oczywiście do 10m więc nie powinno być problemu :)

Na Allegro w okolicy 100zł z wysyłką.

klawiatura i mysz bezprzewodowa z dobrym zasiegiem