klawiatura . nie rozumiem

Data: 2010-07-30 10:53:03
Autor: kamil
klawiatura . nie rozumiem
"Czeslaw P." <czechu.p@op.pl> wrote in message news:i2st1e$pd5$1news.onet.pl...
Bezprzewodowa klawiatura Y-RAK73 Logitech.
Komputer ASUS EEEPC 901.
System Windows XP Prof PL, SP3

Problem:
odbiornik/emiter wpiety w notebooka dziala. Z kalwiaturą ma łączność. Batreie/zasilanie ok.
Komputer wyswietla dymek, ze nie rozpoznano urządzenia.
Klawiatura działa kilkoma klawiszami funkcyjnymi, np. przejście w stan uspienia, ale klawisze literowe i numeryczne juz nie działają.

Uruchomia sie kreator/instalator nowego sprzętu, klikam "dalej" i rząda uzupełnienia jakiś plików z CD z Service Packiem 3.

Niestety nie mam p łyty, nie mam napędu CD/DVD zewętrznego.
Jak to obejść, jak uryuchomić sprawną sprawdzoną na innym komputerze klawiaturę bezprzewodową?

Sciagnac SP3, rozpakowac, pokazac instalatorowi gdzie sa pliki.

Pozdrawiam
Kamil

klawiatura . nie rozumiem