klawiatura pod¶wietlana w laptopie

Data: 2010-04-12 22:34:05
Autor: news.gazeta.pl
klawiatura pod¶wietlana w laptopie
do mojego laptopa ASUS N61VG 006J dokupiłem klawiaturę pod¶wietlan± ale:
z klawiatury wychodzi druga w±ska tasiemka ale nie mam gdzie jej wetkn±ć,
na płycie nie ma gniazdka,
jest jaki¶ narysowany pasuj±cy kwadracik z czterema punkcikami ale gniazdka nie ma,
czy jak domontuję tam gniazdko to zadziała pod¶wietlanie klawiatury?

czy znawcy wiedz± jak w zwyczju ma czynić Asus?
czy zadziała samo zamontowanie gniazdka czy trzeba jeszcze co¶?

pzdr
ia

Data: 2010-04-13 08:15:47
Autor: BQB
klawiatura pod¶wietlana w laptopie
Witam

W dniu 2010-04-12 10:27, WiesłaW pisze:

2. Czy da się drukować jeżeli zabraknie jakiego¶ tuszu?

A co ze skanowaniem? Spotkalem sie z uwagami na temat niektorych modeli, iz w nich nawet nie da sie skorzystac ze skanera gdy zabraknie tuszu. A nie wiem czy to ogolna przypadlosc tanich urzadzen wielofunkcyjnych (jak brak kabla usb) czy raczej pojedyncze modele tak maja.

Pozdrawiam,
Marcin

klawiatura pod¶wietlana w laptopie