klawiatura w laptopie

Data: 2009-07-27 11:29:23
Autor: rs
klawiatura w laptopie
mam dosc krytyczna sytuacje. szwankuje klawiatura. wyglada to tak, ze
gorny rzad klawiszy (pod funkcyjnymi) dziala ok. w rzedzie ponizej pod
prawa reka u,i,o,p zaminiaja sie w cyfry 4,5,6,* . [ zamienia sie w
ENTER. podobnie jest w rzedach ponizszych. tylko prawa strona jakby
byla uszkodzona. czy jest jakis szybki sposob diagnozy co sie stalo i ewentualnej
reperacji? oczywiscie klawiatura zostala przedmuchana na 10ta strone.
z gory dzieki za porade.  <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Data: 2009-07-27 17:32:14
Autor: qwerty
klawiatura w laptopie
Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hghr65dgup2pllibukcev5cvh0les40sah@4ax.com...
czy jest jakis szybki sposob diagnozy co sie stalo i ewentualnej
reperacji? oczywiscie klawiatura zostala przedmuchana na 10ta strone.
z gory dzieki za porade.  <rs>

Przeczytaj instrukcje obslugi. Tam wszystko jest opisane.

Data: 2009-07-27 11:58:07
Autor: rs
klawiatura w laptopie
On Mon, 27 Jul 2009 17:32:14 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

[...]

sorry, ale nie jest. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Data: 2009-07-27 18:16:03
Autor: qwerty
klawiatura w laptopie
Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:vijr65dchsa7kdnmepvhk5g50m9tagdbhk@4ax.com...
[...]

Nawet chce ci sie klamac. Podaj model.

Data: 2009-07-27 13:50:05
Autor: rs
klawiatura w laptopie
On Mon, 27 Jul 2009 18:16:03 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

[...]

a prosze bardzo. sony PCG-392L. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Data: 2009-07-27 17:47:26
Autor: Piotr Rezmer
klawiatura w laptopie
rs pisze:
[...]

Masz w?a;czony numlock, czyli cze;s'c' klawiatury pracuje w trybie numerycznym. Poszukaj przycisku opisanego jako NUMLOCK i nacis'nij go, powinna zgasna;c' dioda lub inny wskaz'nik np. na wys'wietlaczu LCD.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-07-27 13:48:40
Autor: rs
klawiatura w laptopie
On Mon, 27 Jul 2009 17:47:26 +0200, Piotr Rezmer
<piotr.rezmer@WYWAL.ens.net.pl> wrote:

rs pisze:
[...]

dzieki. ide, do kacika, sie wstydzic.
a diodka sie nie swieci i laptop kazdorazowo bootuje sie z NumLockiem
On, mimo, ze w tym BIOSie nie ma opcji i niezalezne to jest od tego w
jakim stanie system go zostwi. ale to juz male miki. jeszcze raz
dzieki. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Data: 2009-07-28 15:31:36
Autor: kamil
klawiatura w laptopie

"rs" <no.address@no.spam.com> wrote in message news:oumr651rkf088va3n1rbcjao86da64ibpo4ax.com...

[...]

Ustaw wartosc na 0

HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard\InitialKeyboardIndicators

Wylacza numlock podczas ladowania systemu (zakladam, ze masz windows).

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-28 17:29:18
Autor: rs
klawiatura w laptopie
On Tue, 28 Jul 2009 15:31:36 +0100, "kamil" <kamil@spamwon.com> wrote:

[...]

dzieki. to jest jakis plan. <rs>

Data: 2009-07-28 22:43:00
Autor: Animka
klawiatura w laptopie
kamil pisze:
[...]

Nie prościej w Biosie wyłączyć?

U mnie świeci się przy ładowaniu systemu, póżniej gaśnie.

--
animka

Data: 2009-07-28 17:28:56
Autor: rs
klawiatura w laptopie
On Tue, 28 Jul 2009 22:43:00 +0200, Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

kamil pisze:
[...]

jak zwykle, niezwykle spostzegawcza. <rs>

Data: 2009-07-28 18:58:28
Autor: rs
klawiatura w laptopie

wrote:

kamil pisze:
[...]

jak zwykle, niezwykle spostrzegawcza. <rs>

?

??

Data: 2009-07-29 08:36:38
Autor: kamil
klawiatura w laptopie

"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:h4ndl6$ovc$1node1.news.atman.pl...
kamil pisze:

[...]

Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post w tym watku.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-27 13:50:37
Autor: rs
klawiatura w laptopie
On Mon, 27 Jul 2009 17:51:08 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

[...]

dzieki, ale byloby super jakbys jeszcze swoj sarkazm potrafil
kontrolowac. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Data: 2009-07-27 18:25:30
Autor: Jacek
klawiatura w laptopie
Dnia Mon, 27 Jul 2009 17:51:08 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

[...]

Nie denerwuj sie;)
A skad uzytkownik ma wiedziec, ze przytrzymanie shift i ctrl zmieni mu Y z
Z?
Czlowiek sie uczy cale zycie:P

Data: 2009-07-27 19:53:23
Autor: STranger
klawiatura w laptopie
Jacek pisze:

Litości... NumLock!

Nie denerwuj sie;)
A skad uzytkownik ma wiedziec, ze przytrzymanie shift i ctrl zmieni mu Y z
Z?

Hah, dzięki! :)
Wreszcie się dowiedziałem jak to sie dzieje, że czasami  układ klawiatury zmienia się "samoistninie" z polski na polski 214!

> Czlowiek sie uczy cale zycie:P

No właśnie :P

STranger

Data: 2009-07-29 08:49:21
Autor: BQB
klawiatura w laptopie
STranger pisze:
Jacek pisze:

[...]

Się wywala wszystko co niepotrzebne, w tym niepotrzebne układy klawiatury :P

klawiatura w laptopie