klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?

Data: 2016-10-05 10:45:49
Autor: Bolko
klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?
Miałem
Acera jakiegoś
HP Pavillon
Toshibe Sony teraz mam della lattitude polesingowego.

I z każdym wcześniej czy później jest problem z klawiaturą.
Ja za mocno wciskam czy co?
Ale obecny dell ma ze cztery lata u mnie od 4 miesięcy.
I już jest problem

Data: 2016-10-05 21:09:59
Autor: qwerty
klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:476a3b3b-bed0-4c6e-911c-9bdfa2181ff5@googlegroups.com...
I już jest problem

Może kup nowy?

Data: 2016-10-05 21:21:27
Autor: ąćęłńóśźż
klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?
HP Compaq klawiatura bardzo trwała.

-- -- -
HP Pavillon

Data: 2016-10-05 22:01:43
Autor: Sebastian Biały
On 2016-10-05 19:45, Bolko wrote:
Ale obecny dell ma ze cztery lata u mnie od 4 miesięcy.

Zaorałem kilka laptopów jako programista. F-S E4010, jakąs starą Toshibe Sattelite, Acer Aspire 5730ZG, Lenovo G555. Uzywane intensywnie codziennie własnie głównie przez walenie w klawiaturę. W żadnym klawiatura nie padła w najmniejszym stopniu.

Data: 2016-10-05 22:39:23
Autor: JaNus
W dniu 2016-10-05 o 19:45, Bolko pisze:
I z każdym wcześniej czy później jest problem z klawiaturą. Ja za
mocno wciskam czy co?

Klawiatury są do kupienia. Lepiej nie wysyłkowo, a oddać do serwisu, bo
jeszcze złą kupisz, a tak to niech się magik martwi. To bardzo drogo nie
wypadnie.
Jeśli masz zaufanie do swojej znajomości problemu, to wysyłkowo, ale z
tego, że pytasz można wnosić, że chyba nie...

Data: 2016-10-06 01:23:00
Autor: Donkey Kong
JaNus wrote:
[...]

Kiedyś miałem HP, serwis zawolal 350 zł 250 klawiatura, 100 wymiana.

Sprawdzilem P/N

Kupilem u chinczyka 2 sztuki za $20 razem z przesylka.

Wymienilem.

Po roku padla. Wyjalem wiec ta druga od chinczyka.

Wymienilem.

Laptop padl po kolejnym roku.

--

Mr Kong, Donkey Kong.

Data: 2016-10-06 22:47:03
Autor: JaNus
W dniu 2016-10-06 o 01:23, Donkey Kong pisze:
Kiedyś miałem HP, serwis zawolal 350 zł 250 klawiatura, 100 wymiana.

Widziałem klawisze za jakieś 5 dych, ale nie przysięgnę, że były nowe,
zaś wymianę już za jakieś grosze. Na moich oczach facet odkręcał w
niecałą minutę, w drugą stronę tyle samo, za co ta stówa niby miała by
być, oci*ieli, czy jak? Jak trochę podzwonić, to powinno się trafić na
serwis, który nie będzie tak zachłanny. Zresztą nie wiem, czy
"zachłanność" to właściwy termin, bo przy takich cenach tracą przecież
klientów! Kto tyle wybuli za naprawę laptopa, w zbliżonej cenie można by
chyba nabyć klawiaturę ze złoconymi stykami! A jak patrzyłem na pracę
wymieniacza, to wyglądało to bardzo prosto, no ale trzeba wiedzieć gdzie
i co wcisnąć, podważyć, odkręcić, więc ta prostota to jest nieco zwodnicza.

Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
                 swojej... ceny!

Data: 2016-10-07 16:09:08
Autor: BUNIEK
klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?
Na moich oczach facet odkręcał w
niecałą minutę, w drugą stronę tyle samo, za co ta stówa niby miała by
być, oci*ieli, czy jak?

Za wiedzę, za lokal, na podatki, na pensje pracownika, i pewnie większa cześć dla właściciela :)
Dodatkowo jak ma klientów mimo cen - to po co je obniżać :)

Jest taka anegdota/legenda o Edisonie:
Edisona poproszono o naprawienia czegoś. Edison przyszedł popatrzył popukał i mówi ze 105$
- Tak dużo za pukniecie ?
- Nie, nie, za pukniecie 5$
- 100$ za to ze wiedziałem gdzie.
:)

Buniek

Data: 2016-10-07 21:36:32
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-10-07 o 16:09, BUNIEK pisze:
[...]

Normalny użytkownik w sprzęcie za kilka tysięcy nie będzie dłubał
i ryzykował że porysuje obudowę lub coś pognie czy złamie.
Bieda użytkownik ze sprzętem za pięćset złotych nie wyda
na serwis, wszak sam potrafi lepiej. Na pewno potrafi, na sto procent.
A jakby nie to tam i tak już były rysy, było połamane i pogięte.
Następnym razem będzie umiał. :-)

Pozdrawiam

Data: 2016-10-06 08:59:39
Autor: Trybun
[...]

Fakt, w laptopie Asus niektóre literki wytarte już po pół roku użytkowania. Serwis twierdzi że to "kosmetyka" i nie podlega gwarancji, wymienili za 50zł. Ciekawostka - w stacjonarny już trzeci komp na tej samej klawiaturze - ma już około 12 lat i intensywne użytkowanie a nie widać ani jednego wytartego klawisza.

Data: 2016-10-06 15:48:01
Autor: Poldek
[...]

Laptopy ThinkPad, Sony VAIO - w jednym później, w drugim prędzej - w obu wysiadły klawiatury. Kupiłem za 10 zł "poleasingową" klawiaturę stacjonarną Dell. Wyczyściłem i od kilku ładnych lat codziennie dużo na niej piszę. Jest głośnawa i ma "wysokie" klawisze, ale na razie działa normalnie. Na dłuższą metę nie wyobrażam sobie codziennej pracy na klawiaturze laptopa. Laptop nadaje się dobrze do tego, aby wykorzystać te 2 godziny w Intercity do Krakowa na podgonienie roboty, ale nie do codziennej pełnoetatowej pracy.

klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?