klawiatury z trackpoint

Data: 2010-01-17 12:54:53
Autor: tg
klawiatury z trackpoint
"Janusz Wo" <jannus_tl@taki-gaz.pl> wrote in message news:hiut8d$jtf$1node1.news.atman.pl...
Czy ktoś z szanownych grupowiczów używa lub ma doświadczenia z
klawiaturami wyposażonymi w trackpointa? Jakie wrażenia z użytkowania?
Chodzi mi zwłaszcza o klawiatury lenovo. Czy to jest pełnoprawny,
poręczny substytut myszki?

jak juz ktos napisal - ilu ludzi tyle opinii...

mialem kiedys laptopa klasy 486 z trackpointem i jestem do niego
przyzwyczajony, moim zdaniem jest znacznie wygodniejszy niz touchpad
bo nie trzeba tyle reka machac, natomiast myszka dalej jest niezastapiona
zwlaszcza podczas 'dynamicznego' uzywania - gry, programy graficzne itd.

klawiatury z trackpoint