klawiatury z trackpoint

Data: 2010-01-17 16:38:02
Autor: Irokez
klawiatury z trackpoint
Użytkownik "Janusz Wo" <jannus_tl@taki-gaz.pl> napisał w wiadomości news:hiut8d$jtf$1node1.news.atman.pl...
Witam!
Czy ktoś z szanownych grupowiczów używa lub ma doświadczenia z
klawiaturami wyposażonymi w trackpointa? Jakie wrażenia z użytkowania?
Chodzi mi zwłaszcza o klawiatury lenovo. Czy to jest pełnoprawny,
poręczny substytut myszki?

Klawiatura do PC Cherry - mam dostęp do takich bo akurat potrzebna przy maszynie mała klawiatura.
Kulka - moze jako substytut myszki jest, ale pracować na tym nie chciał bym ciagle.
Może kwestia doprecyzowania czułości, ale na to nie miałem czasu.
Na pewno plus jest taki w stosunku do touchpada, że panujesz lepiej nad swoimi palcami - nie wyjeżdzasz poza obszar działania toucha czy też nie robi Ci dwukliku bo akurat mu sie tak pomyslało. Ponadto odporne na mokre łapy i brudne otoczenie.

A może trackpoint? znajoma jest zadowolona i woli używać jak to mówię 'łechtaczki' zamiast tabliczki.  Mi za to jakoś tak smiesznie ten kursor lata i zapanować nad jego ruchami nie mogę ;)

Pozdrofka
--
Irokez

klawiatury z trackpoint