klej do detek

Data: 2013-03-03 12:58:05
Autor: walker
klej do detek
Witam,
Poszukuje kleju do detek, szybko-schnacego maks. 5 min, i o dlugim terminie waznosci

pzdr,

Data: 2013-03-03 13:53:10
Autor: Jacek Maciejewski
klej do detek
Dnia Sun, 03 Mar 2013 12:58:05 +0100, walker napisa³(a):

Poszukuje kleju do detek, szybko-schnacego maks. 5 min, i o dlugim terminie waznosci

Jak rok ci starczy to ka¿dy tak ma :)
--
Jacek

Data: 2013-03-04 09:05:04
Autor: piecia aka dracorp
klej do detek
Dnia Sun, 03 Mar 2013 13:53:10 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

Jak rok ci starczy to każdy tak ma :)

Bo ja wiem. Ostatnio ponownie odkręciłem klej sprzed roku, aczkolwiek ponad rok nie minął na pewno. No i klej nie nadawał się do użycia. No chyba że opakowanie/zakrętka nie jest szczelna.

Swego czasu używałem kleju Dragon, ale nie mieli małych opakowań które można by ze sobą wozić.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-03-04 10:32:57
Autor: Jacek Maciejewski
klej do detek
Dnia Mon, 4 Mar 2013 09:05:04 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisa³(a):

Bo ja wiem. Ostatnio ponownie odkrêci³em klej sprzed roku, aczkolwiek ponad rok nie min±³ na pewno. No i klej nie nadawa³ siê do u¿ycia. No chyba ¿e opakowanie/zakrêtka nie jest szczelna.

Trzeba robiæ malutk± dziurkê w tubce  (ig³±) i szczelnie zakrêcaæ. Mi
starcza z roku na rok.
--
Jacek

Data: 2013-03-03 15:08:27
Autor: ToMasz
klej do detek
W dniu 03.03.2013 12:58, walker pisze:
Witam,
Poszukuje kleju do detek, szybko-schnacego maks. 5 min, i o dlugim
terminie waznosci

pzdr,
każdy który widziałem spełnia te kryteria. Expand w Polsce produkuje, chociaż import chiński może być lepszy, bo zawiera skuteczniejsze, ale rakotwórcze substancje lotne
JEszcze raz to napiszę, za jakość klejenia odpowiada w 70% metoda i wykonanie w 30% klej.
JAk się postarasz, naprawisz przebitą dętkę łatką przyklejoną klejem z klejarki
ToMasz

Data: 2013-03-03 18:11:25
Autor: walker
klej do detek
On 03/03/2013 03:08 PM, ToMasz wrote:
[...]

a expand bar jak szybko klei?

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-detek-expand-bar-i3023308758.html

Data: 2013-03-03 22:14:11
Autor: ToMasz
klej do detek
W dniu 03.03.2013 18:11, walker pisze:
[...]

znam zwykłego żółtego expanda. klei się tak. znajdujesz dziurkę, drapiesz papierem sciernym, ale prawdziwym, ten z zestawu mały i marny. jak podrapiesz, przerwa, potem jeszcze raz drapanie. ja mam łatwiej, bo lecę specjalną szlifierką. potem trzeba nanieść klej na dętkę i rozporowadzić paluchem. poczekać, nie wiem, jakieś 2 minuty... zależy od wiatru i temperatury. po tym czasie nakleić łatkę i mocno rozprasować palcem. natychmiast wsadzić do opony, nadmuchać i jechać. tak więc operacja trwa tyle co naprawa + 2minuty

ToMasz

Ps prowadzę prace nad wzmacnianiem dętek, ale dopóki nie osiągnę sukcesu - nic nie powiem.

Data: 2013-03-03 15:15:22
Autor: m4rkiz
klej do detek
"walker" <mail.not.exist@gmail.com> wrote in message news:kgvdse$flm$1news.vectranet.pl...
Witam,
Poszukuje kleju do detek, szybko-schnacego maks. 5 min, i o dlugim terminie waznosci

jezeli poprostu chcesz kleic dziury to ostatnio kupilem takie
http://bbbcycling.com/accessories/workshop-tools/BTL-80
i dzialaja ok, daty na opakowaniu brak

a w swoim zalalem detke jakims fixem w plynie, zalozylem marathon plus
i jedyne co teraz robie to sprawdzam cisnienie raz na kilka miesiecy

klej do detek