klej do latek

Data: 2015-05-28 00:36:56
Autor: Titus Atomicus
klej do latek
Witam,
Od lat jest tak, ze jak kupuje w komplecie latki z klejem, to latki mi zostaja. Musze wreszcie dokupic sam klej.
Czy ktos rozkminil jaki to jest w zasadzie klej i czy jak sie go kupi w sklepie nierowerowym, to czy jakos taniej wyjdzie?
--
TA

Data: 2015-05-28 19:19:57
Autor: Prot Ogenes
klej do latek
On 2015-05-28 02:00, Pszemol wrote:
[...]

Tak! I do tego dwie cegłówki, a w czasie wi±zania kleju bierzesz maczugę i idziesz zapolować, toć przecież mamy epokę kamienia łupanego :-p

pozdr
Prot

Data: 2015-05-28 18:05:48
Autor: Piotr Rogoza
klej do latek
Dnia Thu, 28 May 2015 19:19:57 +0200, Prot Ogenes napisał(a):

Tak! I do tego dwie cegłówki, a w czasie wiązania kleju bierzesz
maczugÄ™
i idziesz zapolować, toć przecież mamy epokę kamienia łupanego :-p
Ale cegłówki mogą się przydać do wielu rzeczy. Lepsze od imadła. Aczkolwiek ja klejoną dętkę wkładam pod stół.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-05-29 09:31:55
Autor: qrt
klej do latek
Dnia Thu, 28 May 2015 18:05:48 +0000 (UTC), Piotr Rogoza napisał(a):

[...]

Ale cegłówki mog± się przydać do wielu rzeczy. Lepsze od imadła. Aczkolwiek ja klejon± dętkę wkładam pod stół.

Już lepiej te cegłówki wozić w plecaku. na trasie cieżko może być znaleĽć
stół :)

Data: 2015-05-29 22:59:44
Autor: Piotr Rogoza
klej do latek
Dnia Fri, 29 May 2015 09:31:55 +0200, qrt napisał(a):

Już lepiej te cegłówki wozić w plecaku. na trasie cieżko może być
znaleźć stół :)
No fakt. --
piecia aka dracorp

Data: 2015-05-29 08:06:16
Autor: JDX
klej do latek
On 2015-05-28 02:00, Pszemol wrote:
[...]
Butapren? :-))

Tak! I do tego dwie cegłówki
A to zasiałe¶ ziarno w±tpliwo¶ci ponieważ ja używam tylko jednej i teraz
nie jestem pewny czy jest to zgodne z ¶więtymi zasadami łatania dętek. :-D

Data: 2015-05-29 09:12:44
Autor: Prot Ogenes
klej do latek
On 2015-05-28 19:19, Prot Ogenes wrote:
On 2015-05-28 02:00, Pszemol wrote:
[...]
[...]

Tylko jednej?! Na ¦więtopełka Dętkowego, nieszcze¶cie jakowe¶ na wie¶ sprowadzisz pieronie!

A deseczki masz chociaż po¶więcone, czy też nie używasz? :-p

pozdr
Prot

Data: 2015-05-27 23:45:14
Autor: Piotr Rogoza
klej do latek

http://www.expand1.pl/index.php?page=shop.browse&category_id=5&option=com_virtuemart&Itemid=16

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-05-28 06:45:29
Autor: PeJot
klej do latek
W dniu 2015-05-28 o 00:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Kokosów na tym nie zrobisz.  A *stare* łatki lubi± spłatać figla.

--
P.Jankisz

Data: 2015-05-28 11:30:20
Autor: artiart
klej do latek
sklepie nierowerowym, to czy jakos taniej wyjdzie?
-- TA

Możesz kupić sam klej np. taki
http://sklep.phu-szczepan.pl/klej-do-detek-rema-tip-top-70ml?filter_name=Klej%20do%20d%C4%99tek%20Rema%20Tip%20Top%2050g%20-%2070ml

Data: 2015-05-29 08:09:44
Autor: JDX
klej do latek
On 2015-05-28 20:30, artiart wrote:
[...]
Możesz kupić sam klej np. taki http://sklep.phu-szczepan.pl/klej-do-detek-rema-tip-top-70ml?filter_name=Klej%20do%20d%C4%99tek%20Rema%20Tip%20Top%2050g%20-%2070ml
Czy on ma konsystencję cieczy, tzn. rozpływa się jak woda? Bo je¶li tak
to IMO jest do dupy.

Data: 2015-05-29 09:30:20
Autor: qrt
klej do latek

On 2015-05-28 20:30, artiart wrote:
[...]
[...]

Imho bardzo dobry klej i bardzo dobre łatki. Moze nawet najlepszy.

Data: 2015-05-29 10:04:55
Autor: ivo.andric
klej do latek
qrt wrote:

> [...]

> to IMO jest do dupy.

Imho bardzo dobry klej i bardzo dobre łatki. Moze nawet najlepszy.

Baaaardzo dobry klej. Nie zdazylo mi sie zeby byl jakikolwiek problem z
przyklejonymi latkami a bywalo ze kleilem ich w sezonie kilkanascie.

ivo

Data: 2015-05-29 11:47:52
Autor: JDX
klej do latek
On 2015-05-29 10:04, ivo.andric wrote:
[...]
Baaaardzo dobry klej. Nie zdazylo mi sie zeby byl jakikolwiek problem z
przyklejonymi latkami a bywalo ze kleilem ich w sezonie kilkanascie.
No wła¶nie kiedy¶ pożyczyłem od ojca klej do gumy o konsystencji cieczy
w takiej błękitno-zielonej tubce (ale nie wiem czy to było to co na
obrazku) i po ponownym wyjęciu dętki (my¶lałem, że złapałem kolejnego
kapcia) łatka mi po prostu odpadła!

Data: 2015-06-03 23:47:46
Autor: Titus Atomicus
klej do latek
In article <1i3vi5rea4rm1.1ptmrtu4uqs65.dlg@40tude.net>,
 qrt <m@il.jakis> wrote:

> [...]

> to IMO jest do dupy.

Imho bardzo dobry klej i bardzo dobre łatki. Moze nawet najlepszy.

Wiem, bo sam takiego uzywam.
Pytanie, co to jest, chemicznie rzecz biorac?
Bo zapach dosc znany...
--
TA

Data: 2015-05-29 15:16:22
Autor: cytawa
klej do latek
W dniu 15-05-28 o 20:30, artiart pisze:
[...]

Strasznie drogi i duzo go. Ja kupuje mniejsze opakowania za ok 3 zl. To w zasadzie nie jest klej tylko aktywizator wulkanizacji.

Jan Cytawa

Data: 2015-05-30 13:51:25
Autor: artiart
klej do latek

Przykładowa wielko¶ć bardziej chodziło mi o typ/rodzaj. S± i mniejsze http://sklep.phu-szczepan.pl/klej-do-detek-tip-top-rema-7ml

Data: 2015-06-21 15:56:58
Autor: Titus Atomicus
klej do latek
In article <5568669f$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

. To w zasadzie nie jest klej tylko aktywizator wulkanizacji.

Hm?
A swoja droga - pamietam z dziecinstwa - ojciec mial chyba latki rowerowe, ktore wulkanizowalo sie na goraco. Byl tam chyba jakis zapalczany 'ladunek' ktory sie podpalalo...
Ktos to jeszcze pamieta?
--
TA

Data: 2015-06-21 19:38:30
Autor: Prot Ogenes
klej do latek
On 2015-06-21 15:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Uważaj! zaraz się okaże, że nie do¶ć, że pamięta, to jeszcze używa.
Dyskusja zaraz obierze kierunek co do wyboru najlepszego palnika do podgrzania sklejanego kawałka (bo przecież, ten lokalny pożar zawsze można jeszcze poprawić)

BPNMSP

pozdr
Prot

Data: 2015-06-21 19:52:04
Autor: ivo.andric
klej do latek
Prot Ogenes wrote:

Dyskusja zaraz obierze kierunek co do wyboru najlepszego palnika do podgrzania sklejanego kawałka (bo przecież, ten lokalny pożar zawsze można jeszcze poprawić)

:D :D :D

Data: 2015-05-29 08:02:48
Autor: JDX
klej do latek
On 2015-05-28 00:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
[...]
Ja od lat do dętek i nie tylko używam takiego:
http://allegro.pl/dragon-klej-kauczukowy-do-gumy-skory-szybki-k286y-i5314274600.html.
Działa dobrze.

Data: 2015-05-30 12:14:44
Autor: minstal
klej do latek
W dniu 2015-05-28 00:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Nie żartuj. Dzisiaj kupowałem za 4,5 zł. Problem jest inny, potrafi zaschnąć w tubce między kolejnymi używaniami.
MoĹĽe lepiej Ĺ‚atki samoprzylepne?

Data: 2015-05-30 07:53:31
Autor: Pszemol
klej do latek
"minstal" <minstal@poczta.onet.pl> wrote in message news:55698d9a$0$8372$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie ta sama jakość. I też możesz kupić stare, nie klejące się dobrze.

Data: 2015-05-30 14:05:29
Autor: Piotr Rogoza
klej do latek
Dnia Sat, 30 May 2015 12:14:44 +0200, minstal napisał(a):

[...]

Ja aktualnie mam Expand od kilku lat, może 2-3 lata, i jak na razie nie znikł.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-06-21 15:54:31
Autor: Titus Atomicus
klej do latek
In article <55698d9a$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Czy ktos rozkminil jaki to jest w zasadzie klej i czy jak sie go kupi w
> sklepie nierowerowym, to czy jakos taniej wyjdzie?

Nie żartuj. Dzisiaj kupowałem za 4,5 zł. Problem jest inny, potrafi zaschn±ć w tubce między kolejnymi używaniami.

Raczej chodzilo mi o to, ze mam w domu jakis klej o podobnym zapachu.
I zastanawiam czy nie wykorzystac.
Ale wciaz nie wiem jaki jest sklad chemiczny tych tip-topow.

Może lepiej łatki samoprzylepne?

jakos nie jestem przekonany.
--
TA

Data: 2015-06-21 19:44:16
Autor: ivo.andric
klej do latek
minstal wrote:

Może lepiej łatki samoprzylepne?

to joke? ;)
tego typu latki kupilem bo dodawane byly do saszetki i kluczy lidlowych.
sa fajne gdy trzeba doturlac sie do celu (domu) ale gdy jest tylko taka
mozliwosc uzywam "normalnych". samoprzylepne (te co kupilem) mozna bylo
uzywac do 1,5 bar i tylko krotko bo zdazalo sie im popuszczac.
normalnymi (tip-top) mialem jedna detke poklejona kilkanascie razy (wiem
sztuka dla sztuki) i wciaz dzialala do 4,2 bar.

Data: 2015-06-21 19:28:23
Autor: Piotr Rogoza
klej do latek
Dnia Sun, 21 Jun 2015 19:44:16 +0200, ivo.andric napisał(a):

[...]
Te co ja kupiłem w sklepie rowerowym, po kilka zł za kilka sztuk, bez problemu wytrzymywały 8atm i ponad rok użytkowania. Niestety żadnej nie mam i nie pamiętam jak się nazywały. Jakieś chińskie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-06-21 23:13:57
Autor: Prot Ogenes
klej do latek
On 2015-06-21 21:28, Piotr Rogoza wrote:
[...]

Ja już głos zabierałem w tej kwestii. Samoprzylepne działają bez zarzutu. Nie tylko na dziurkę po kolcu, ale też i solidne rozcięcie po dobiciu felgą. Problemów z ciśnieniem nie zauważyłem.

Topeak, ParkTool jeden pies..

pozdr
Prot

Data: 2015-06-23 11:21:22
Autor: ivo.andric
klej do latek
Piotr Rogoza wrote:

> [...]

> normalnymi (tip-top) mialem jedna detke poklejona kilkanascie razy (wiem
> sztuka dla sztuki) i wciaz dzialala do 4,2 bar.
Te co ja kupiłem w sklepie rowerowym, po kilka zł za kilka sztuk, bez problemu wytrzymywały 8atm i ponad rok użytkowania. Niestety żadnej nie mam i nie pamiętam jak się nazywały. Jakie¶ chińskie.

szkoda ze nazwy nie pamietasz. takie warto wozic ze soba.
te z lidla to byly z innej ligi.

Data: 2015-06-23 13:56:10
Autor: Liwiusz
klej do latek
W dniu 2015-06-23 o 11:21, ivo.andric pisze:
Piotr Rogoza wrote:

[...]

Ja kupuję samoprzylepne w Decathlonie. Wytrzymują dłużej niż dętka.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-23 23:47:02
Autor: Kris
klej do latek
W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 13:56:13 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Ja kupuję samoprzylepne w Decathlonie. Wytrzymuj± dłużej niż dętka.
http://www.decathlon.pl/kpl-atek-samoprzylepnych-id_8203397.html
Takie:?

Data: 2015-06-24 09:03:42
Autor: Liwiusz
klej do latek
W dniu 2015-06-24 o 08:47, Kris pisze:
[...]

Coś w ten deseń, ale ani teraz nie mam pudełka, ani na tym zdjęciu nie
ma. Ale tam chyba nie ma za dużego wyboru. Kupowałem w sklepie stacjonarnym.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-24 00:43:58
Autor: Kris
klej do latek
W dniu ¶roda, 24 czerwca 2015 09:03:49 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Co¶ w ten deseń, ale ani teraz nie mam pudełka, ani na tym zdjęciu nie
ma. Ale tam chyba nie ma za dużego wyboru. Kupowałem w sklepie stacjonarnym.
Decathlon wysyła za darmo kurierem to zaraz zamówie,3 rowery w domu to prędzej czy póĽniej będzie pewnie okazja przetestować.

Data: 2015-06-24 13:20:57
Autor: Liwiusz
klej do latek
W dniu 2015-06-24 o 09:43, Kris pisze:
W dniu środa, 24 czerwca 2015 09:03:49 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Coś w ten deseń, ale ani teraz nie mam pudełka, ani na tym zdjęciu nie
ma. Ale tam chyba nie ma za dużego wyboru. Kupowałem w sklepie stacjonarnym.
Decathlon wysyła za darmo kurierem to zaraz zamówie,3 rowery w domu to prędzej czy później będzie pewnie okazja przetestować.

Generalnie polecam. Też się naczytałem, że te samoprzylepne łatki to
tylko na chwilę, a okazało się to nieprawdą. Miałem dętki z kilkoma
Ĺ‚atkami, jeĹĽdĹĽone po tysiÄ…ce kilometrĂłw jeszcze przez rok, i nic siÄ™ nie
odklejało. I nie ma problemu jak z łatkami tradycyjnymi, że klej z tubki
wyschnie. Już nie wspominając o mniejszej ilości potrzebnego miejsca do
transportu tej części zamiennej.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-12 02:45:17
Autor: Jozef Szyja
klej do latek
Czy ktos rozkminil jaki to jest w zasadzie klej i czy jak sie go kupi w sklepie nierowerowym, to czy jakos taniej wyjdzie?

Tak, wyjdzie taniej, łatki s± po 0,5 pln, a klej (2x wiekszy niż w normalnym zestawie) jakie¶ 2-3 pln. Wszystko do kupienia w Cyklopie na Nowowiejskiej, nieprzerwanie od 20 lat, albo i dłużej ;)

klej do latek