klej do latek

Data: 2015-05-28 11:30:20
Autor: artiart
klej do latek
sklepie nierowerowym, to czy jakos taniej wyjdzie?
-- TA

Możesz kupić sam klej np. taki
http://sklep.phu-szczepan.pl/klej-do-detek-rema-tip-top-70ml?filter_name=Klej%20do%20d%C4%99tek%20Rema%20Tip%20Top%2050g%20-%2070ml

Data: 2015-05-29 08:09:44
Autor: JDX
klej do latek
On 2015-05-28 20:30, artiart wrote:
[...]
Możesz kupić sam klej np. taki http://sklep.phu-szczepan.pl/klej-do-detek-rema-tip-top-70ml?filter_name=Klej%20do%20d%C4%99tek%20Rema%20Tip%20Top%2050g%20-%2070ml
Czy on ma konsystencję cieczy, tzn. rozpływa się jak woda? Bo jeśli tak
to IMO jest do dupy.

Data: 2015-05-29 09:30:20
Autor: qrt
klej do latek

On 2015-05-28 20:30, artiart wrote:
[...]
[...]

Imho bardzo dobry klej i bardzo dobre łatki. Moze nawet najlepszy.

Data: 2015-05-29 10:04:55
Autor: ivo.andric
klej do latek
qrt wrote:

> [...]

> to IMO jest do dupy.

Imho bardzo dobry klej i bardzo dobre łatki. Moze nawet najlepszy.

Baaaardzo dobry klej. Nie zdazylo mi sie zeby byl jakikolwiek problem z
przyklejonymi latkami a bywalo ze kleilem ich w sezonie kilkanascie.

ivo

Data: 2015-05-29 11:47:52
Autor: JDX
klej do latek
On 2015-05-29 10:04, ivo.andric wrote:
[...]
Baaaardzo dobry klej. Nie zdazylo mi sie zeby byl jakikolwiek problem z
przyklejonymi latkami a bywalo ze kleilem ich w sezonie kilkanascie.
No właśnie kiedyś pożyczyłem od ojca klej do gumy o konsystencji cieczy
w takiej błękitno-zielonej tubce (ale nie wiem czy to było to co na
obrazku) i po ponownym wyjęciu dętki (myślałem, że złapałem kolejnego
kapcia) łatka mi po prostu odpadła!

Data: 2015-06-03 23:47:46
Autor: Titus Atomicus
klej do latek
In article <1i3vi5rea4rm1.1ptmrtu4uqs65.dlg@40tude.net>,
 qrt <m@il.jakis> wrote:

> [...]

> to IMO jest do dupy.

Imho bardzo dobry klej i bardzo dobre łatki. Moze nawet najlepszy.

Wiem, bo sam takiego uzywam.
Pytanie, co to jest, chemicznie rzecz biorac?
Bo zapach dosc znany...
--
TA

Data: 2015-05-29 15:16:22
Autor: cytawa
klej do latek
W dniu 15-05-28 o 20:30, artiart pisze:
[...]

Strasznie drogi i duzo go. Ja kupuje mniejsze opakowania za ok 3 zl. To w zasadzie nie jest klej tylko aktywizator wulkanizacji.

Jan Cytawa

Data: 2015-05-30 13:51:25
Autor: artiart
klej do latek

Przykładowa wielkość bardziej chodziło mi o typ/rodzaj. Są i mniejsze http://sklep.phu-szczepan.pl/klej-do-detek-tip-top-rema-7ml

Data: 2015-06-21 15:56:58
Autor: Titus Atomicus
klej do latek
In article <5568669f$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

. To w zasadzie nie jest klej tylko aktywizator wulkanizacji.

Hm?
A swoja droga - pamietam z dziecinstwa - ojciec mial chyba latki rowerowe, ktore wulkanizowalo sie na goraco. Byl tam chyba jakis zapalczany 'ladunek' ktory sie podpalalo...
Ktos to jeszcze pamieta?
--
TA

Data: 2015-06-21 19:38:30
Autor: Prot Ogenes
klej do latek
On 2015-06-21 15:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Uważaj! zaraz się okaże, że nie dość, że pamięta, to jeszcze używa.
Dyskusja zaraz obierze kierunek co do wyboru najlepszego palnika do podgrzania sklejanego kawałka (bo przecież, ten lokalny pożar zawsze można jeszcze poprawić)

BPNMSP

pozdr
Prot

Data: 2015-06-21 19:52:04
Autor: ivo.andric
klej do latek
Prot Ogenes wrote:

Dyskusja zaraz obierze kierunek co do wyboru najlepszego palnika do podgrzania sklejanego kawałka (bo przecież, ten lokalny pożar zawsze można jeszcze poprawić)

:D :D :D

klej do latek